Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde tenkt til å kjøpe vinterdress til vesla på KappAhl. Har jo sett at den kom godt ut i test, jeg liker tøyet derfra og prisen er god. Jeg har de siste fire ukene vært innom flere kappahl-butikker flere ganger, men de har jo ikke dresser igjen! Jeg spurte i en butikk om de fikk inn flere, og nei, det gjorde de ikke. Er ikke det veldig rart? Tomme for vinterdresser i oktober? Synes det er merkelig. Noen som vil tipse meg om en annen dress jeg kan kjøpe? Har ikke råd til de dyreste, vil helst ha en som ikke koster over 800. Vesla er 15 måneder.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Slik er det alltid med de billige dressene som kommer bra ut i test, de rives ut av hyllene på kort tid. Så jeg kjøpte med en gang etter at testen ble offentlig.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Friends-dressen fra coop obs virker bra. Den koster drøye 500 kr. Har heller lagt litt penger i reimavotter og reimalue.. :-)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Du har coop sin den er helt ok og så finnes jo reflex de dressene er ikke så ille i pris og den får du kjøpt hos reflex eller barnas hus ivertfalla;) Har du xxl i nærheten? De har stortsett et stort utvalg og gode priser på vinterdresser;)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg er Reima-fan, men vottene er skikkelig dritt. Slites fort, blir gjennomvåte på 1 2 3 og er skikkelig kalde.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Om jenta bare er 15mnd ville jeg ikke kjøpt KappAhl eller coop sin dress. De er blytunge for en så liten kropp. Jeg har selv KappAhl sin til min 4-åring som en ekstradress. men han blir fort sliten i lek med denne dressen han skal bære. Blir den våt i tilegg så er den enda tyngre. Stiv er den også. Jeg er fornøyd med tekstilkvaliteten, men gutten min blir som en stiv pepperkakemann i denne. Og jeg vet at coop sin friends er enda tyngre. Kjøp en tynnere dress og ha heller i en ulldress som fast fòr er mitt tips.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Takk for svar! Første gang vi skal kjøpe vinterdress, så det er ikke helt enkelt. Sikkert lurt å tenke på hvor tung dressen er ja. Sitter og ser på Reflex' dress på barnashus nå (hvor dresser står under "Arbeidstøy", vittig, men riktig også). Men jeg finner ingen vinterdress, det står bare parkdress, og da er det vel høst/vår som menes?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg lurer på flere ting, jeg. Er det helt gæli å kjøpe brukt vinterdress? Blir de egentlig slitt når de er så små? Jeg har kikket på denne annonsen: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31277103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå