Gå til innhold

Utrolig mye surmaga kvinnfolk her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk å ta SÅ mye på vei for en kveld med moro for ungene.

Kan dere ikke bare dele ut litt godteri og smile til de flotte barna. Kan jo ikke koste så enormt mye det, av hverken tid, penger eller energi.

Innse det at dette er noe som har kommet for og bli, som mye annet.

Sånn totalt sett så er vel det meste av det vi nordmenn gjør importert fra andre land.

Ro dere ned, og pust rolig, så skal dere se at dere overlever denne dagen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det ikke for å være kjip, men jeg har en oppgave som skal leveres i morgen for å kunne gå opp til eksamen så jeg har faktisk ikke tid til å fly til døren hele tiden.

Jeg kommer sterkere tilbake til neste år:-)

Skrevet

Flott.

Jeg kommer og springer tullebukk hos deg i romjula. Kanskje jeg kommer for å bli.

Skrevet

Jeg er også overrasket over hvor mange surmaga damer det er her inne, spesielt med tanke på at de fleste er/skal bli mødre. Tror nok at de som er mest negative, er nybakte mødre som ikke har opplevd at det å ha barn betyr at man må svelge en del kameler:)

Her i huset er "barna" for store til å gå knask eller knep, det er mer halloweenparty i den nærmeste helga som gjelder her, men jeg husker jo hvor stas det var å kle seg ut og traske avgårde:) Jeg kjenner litt på den skummel-spennende følelsen de får når de får lov å være ute når det er stupmørkt og møte på andre små-monstre langs veien.

Hvis det koster så mye å åpne døra og være litt hyggelig èn dag i året, tror jeg de sliter med andre problemer enn halloween altså:)

Skrevet

Ja, det er bare og komme. Tar med glede i mot alle som kommer på døra.

Og om du har det så ille hjemme at du må bli værende, så er du velkommen til det også.

Vi har et lite hus, men skal nok finne plass til deg. :-)

HI

Skrevet

Had barna bare kommet så hadde jeg vært storfornøyd jeg! Men de kommer jo ikke, til tross for fullt lys ute, inne, gresskar, lykter osv. De "sure meggene" kan sende barne til meg :) hihi

Skrevet

Vel, nå kan jeg bare svare for meg selv: jeg er negativ til det at jeg ikke har et VALG om å stille meg utenfor feiringen - for denne gang! Ikke feiringen i seg selv. Og jeg stiller meg uforstående til at det skal ha noen sammenheng med det å ha flere barn og at det betyr man må svelge noen kameler - føler at det er akkurat der jeg er nå. Med flere barn og kameler i vrangstrupen.

Og ja, det er andre problemer jeg sliter med enn halloween, ja. Barn som bør få minst mulig forstyrrelser i kveld f eks.

Jeg forbeholder meg retten til å klage her inne, istedenfor at det går ut over noen andre for øyeblikket. ;)

Skrevet

jeg er så lei av innleggene om "surmaga kvinnfolk"

Skrevet

Jeg er helt motstander av å importere skikker fra amerika. Jeg er derfor imot dette Halloweentullet som er kjøpestandens gullfunn pga lettlurte, dumme foreldre.

For min del må de som vil feire denne amerikanske greia, men sett dere for guds skylt inn i hele skikken der avslått utelys betyr at man ikke får ringe på!

Jeg har til nå skremt vettet av 3 småunger i kveld, og jeg tror ryktet går så det har ikke ringt på flere ganger (HAHAHA). Når de ringte på slamra jeg opp døra, en gang så hardt at det traff en drittunge i hodet, og jeg skrek høyt og skremmende. Drittungene ble så redde at de gråt, og jeg lo RÅTT mens jeg ropte drapstrusler etter dem.

Å det mener jeg faktisk: De foreldrene som er så uansvarlig at de sender ungene ut UTEN å lære dem om reglene burde vært fratatt omsorgen. TENK om jeg klikker HELT neste gang det ringer på....TENK om jeg tvinger ungene inn i huset og skremmer dem SKIKKELIG det neste døgnet.....hehehehehehehe....nesten så jeg hååååper at det ringer på her igjen.....hehehehehehehe

Skrevet

Men likevel måtte du åpne innlegget? :-)

Ja, ja.. truddelu.

Skrevet

Vi bor i et nabolag med god blanding av eldre og yngre beboere. Barna har klar beskjed om å kun gå til de familiene som har barn, og respektere tegn som avslått utelys. Likevel er det en mor som nekter barna sine å være med på dette "nymotens tullet", og jeg må si det stikker i hjertet å se de små som følger med livet ute i gata fra kjøkkenvinduet sitt:( hvordan en mor kan sette sine prinsipper forran barnas ve og vel er mer enn jeg begriper! Alle vet hvor sårt det er å være utelukket fra fellesskapet.

Det er da nok av kamper man må ta med sine barn, og hvordan halloween er blitt så ille, skjønner jeg ikke. Det er SMÅ barn som kommer så fornøyde med refleksvesten over kostymet sitt og ringer på - ikke voksne folk på tiggerferd! Litt raushet hadde ikke skadet!

Skrevet

Feirer vel ikke jul heller du da... for det er vel handelstandens desidert beste tid.

Vel, noe skal man bruke pengene på.

Fortsett og skrem ihjel ungene og misshandle dem du, så kan det jo hende du ser noen blå blinkene lys utenfor døra di. Blir litt mere flaut å åpne døra da tenker jeg.

Skrevet

Men HALLO DA??? Hvordan halloween har blitt så ille???? Jammen det er jo fordi idiotiske naut av noen foreldre ikke evner å fortelle drittungene sine at de ikke skal ringe på hos folk som ikke liker dette tullet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Når man som voksne folk uten unger selv slapper av etter jobb og middag blir torturert med ringing på døra 10 - 15 - 20 ganger i løpet av en ettermiddag er det ikke til å undres over at folk klikker!! Er ikke ALLE der ute som syns unger er stas, veldig mange syns unger er bare noen ekle drittunger som ikke har noe å gjøre på trappa deres!

Og kall det hva du vil, men det er TIGGING etter godterier. Liksom ungene nå til dags ikke får nok sukker som det er!! Når noen unger i tillegg begår herverk for at de ikke får godter, ja så forstår jeg faktisk folk som har lyst til å mishandle drittungene!!!!

Skrevet

Duverden, for et sympatisk menneske du virker til å være 20.16! Og så flink du er til å bruke utropstegn. Du fikk virkelig frem poenget ditt, altså.

Og ikke mindre enn tre ganger drittunger da! Jammen har du et flott ordforråd! Er sikkert full av solskinn og glede i hverdagen du.

Hva gjør du inne på et barneforum forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...