Gå til innhold

Endelig ringte de på døren!!!!!! Også var det to UNGDOMMER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nedtur.... det var to undommer (typisk konfirmanter?) som gikk med store plastposer og hadde tegnet seg i ansiktet med eyeliner, og sa "knask eller kneeeep"... Skikkelig nedtur, jeg hadde gledet meg såå til å få besøk av skumle småtroll ikveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff..kjipe greier..jeg pleier å si fra om at jeg syns de er for gamle jeg.. syns ikke barn over barneskolealder har noe med å gå halloween..altså bør de være maks 13 år.. men det er jo bare min mening..

Skrevet

Samme her. Her kom det rundt 8 13-15 åringer og de ÅPNET døra mi og sa bare at den GLED OPP.. Jeg blei sint.

Skrevet

Enig i at Halloween knask eller knep er for barn opp til 12 år!!

Skrevet

Tenkte jeg skulle ut med magen jeg;) vi skal være kylling og ku! To for en;)

Skrevet

Tenåringer som har kledd seg ut og går er da nesten morsommere enn de mindre barna. De fleste av dem er ordentlig søte. Jeg setter pris på alle som kommer hvis de bare har kledd seg ut.

Skrevet

De hadde jo ikke kledd seg ut - bare tegnet seg i ansiktet med eyeliner som to pusekatter! Selvfølgelig hadde det vært moro om de hadde kledd seg ordentlig ut :) Men ikke kult å få dem på døra når jeg vet at de bare er ute og tigger godteri og ikke for å kose seg og ha det gøy.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...