Gå til innhold

Så lykkelig.


Tess30

Anbefalte innlegg

Var idag på ultralyd, og venter en jente til. Var så nervøs for at noe skulle være galt. Tenkte nesten ikke på det forrige gang. Kanskje man blir litt mere hønemor etter hver gang? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt at alt stod bra til! :) Gratulerer med lille prinsessen i magen! Vi skal på ordinær UL på tirsdag, så da får vi kanskje vite om det lille rocketrollet er en liten prins eller prinsesse :) Gleder meg masse selv om jeg har vært på UL før og sett den lille spiren to gangr. Er like spennede hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er sant, man blir aldri lei av å se det lille nurket.. Masse lykke til på ultralyden da... Er det første barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man blir ikke det ;) Tusen takk for lykkeønskninger, blir spennende og vi gleder oss masse både meg og samboer :) Ja, dette er vår første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, hær går jeg i en lykkerus :) Jeg og mannen var på UL i går, jeg har sett den lille flere ganger før..men første gang for pappaen. Alt ser helt fint ut og blodprøvene mine er fine så vi er så utrulig takknemmelige for at vi har kommet så langt og at det ser ut som at alt skal gå vårres vei <3 Litt usikkert på kjønnet siden navelstrengen var i veien så vi får se på neste kontroll om fire uker, om jordmoren hadde rett på at det er en jente inni hær.

 

Tess30 jeg tror du har rett på at man kanskje blir en liten hønemor på andre svangerskapet.... til meg er det ihvertfall stor forskjell på sist jeg var gravid og nå. Men skuldrene mine har senket seg betraktelig og nå har jeg trua på at dette skal gå bra :) Tenk at vi om noen få mnd får møte de små huleboerne våre :)

 

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å vite at alt er i orden da :) Man kan liksom nyte ting mer:)

 

Skal på ultralyd om 2 uker jeg... litt sent men men var litt sen til første kontoll også .... hehe. Jeg venter nummer 4. så da er det liksom ikke så spennende mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...