Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mindre enn før? Hvordan syns dere sexen er nå? Vi har sex ca 4 ganger i uka,så klager ikke.Men stillingene kan jo ikke akkurat varieres,så jeg for min del får ikke orgasme slik vi må gjøre det nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeehm, ca annenhver helg Torsdag-Søndag, flere ggr om dagen:) Singel, men har en fast som jeg dater!:)

Skrevet

Kommer litt an på hvor mye energi vi har. Alt fra 1 til 5 ganger i uken her.

Har ikke like mye som før, nei. Herrgud, vi hadde jo sex 3-4 ganger om dagen hver dag i begynnelsen! (noe jeg tror er normalt i begynnelsen, men ikke i flere år). Aldri fått orgasme under sex, med mindre jeg holder på til jeg kommer og han "hopper på", og det gidder jeg ikke hver gang. Det blir kjedelig :P

Skrevet

4 (!!!) ganger siden juli! Slå den;-( Alltid vert av typen som har mye sex, men nå har det dabbet helt av med mannen.

Merker det tar knekken på forholdet...

Skrevet

Nå som jeg er gravid, har vi sex ca to til tre ganger i uken. Jobber mye turnus den mannen :) Gjerne to runder etterhverandre også... hihi

Men føre jeg ble gravid, kunne vi ha oss alt i fra 6 - 10 ganger i uken :o)

Skrevet

Nå er jeg gravid igjen, og er helt tappet for energi. Så nå er det max 1-2 ganer i mnd (1.trimester er pyton sånn sett!). Før jeg ble gravid hadde vi kommet oss opp i 5-6 ganger i mnd, etter en lang periode med mindre, etter førstemann ble født.

Skrevet

Når mannen min er hjemme (i fire uker) har vi sex ca annenhver dag, litt oftere de første dagene han er hjemme. Når han er borte(fire uker), har vi(ikke jeg i alle fall) selvfølgelig ikke sex, så i gjennomsnitt har vi ikke sex så ofte..

Skrevet

For øyeblikket har vi sex en gang i uken, men nå er jeg snart høygravid, også.

Når jeg ikke er gravid har vi sex 2-4 ganger i uken alt etter som hvor slitsom uke vi har

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...