Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Dattra min er 2 år og 9 mnd! Hun NEKTER å sitte på do, har prøvd å ta det rolig, oppfordre henne og spørre henne om ikke hun vil sitte på do. Men neidaa, bleiene er visst mye bedre. Det er ekkelt å skifte bæsjbleier på henne, og hun bæsjer mye hver gang.. Så er mye bedre at hun sitter på do. Hva skal jeg gjøre her? Bare fjerne bleia og starte med truse? Føler hu er altfor stor for bleier når hun sier; Men mamma, jeg er jo aaaltfor liten til å sitte på do:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jotakk, har en gutt på 3 år og 5 mndr som er i samme leia. "Mamma, jeg er jo babyen din!" Bah! Men det går seg vel til etterhvert:p
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Ikke oppfordre, bare sett i gang med å gå på do jevnlig. Du bør snakke med henne om det først - at sånn blir det fra nå av (en skikkelig god samtale på hennes premisser, men du bestemmer).
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Hvis hun går i barnehage ville jeg hørt om de vil årøve med henne der. Ofte lettere i bhg, spennende når de ser andre gå på do. Men kanskje hun rett og slett ikke er klar, det kommer nok, bare ikke stress med det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 jeg synes barn bør være pottevante hjemmefra før de skal begynne å gå uten bleie i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå