Gå til innhold

Eksen, ny dame og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen klikker siden jeg ikke svarer han med engang på meldinger. Han er redd jeg er gravid, og han mener jeg da ødelegge livet hans, siden han har både lurt meg, og den nye damen hans. Jeg visste ikke om at han hadde ny dame da jeg havna i senga med han igjen..

Nå ble han sur, siden jeg ikke svarer på minutte, før jeg må da skjønne at han vil ha svar og gjøre opp før seg.....

Og jeg føler meg så kvalm pga oppførselen hans... vet ikke helt hva jeg kan vente meg om han blir sur nok..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du har kontakt med han fordi......?

Skrevet

Ekkelt med damer som sprer bena for eksen sin.. Æsj. Er du gravid så pass til deg da, for at dere ikke brukte prevensjon!!

Skrevet

Den som skrev "fordi vi puler vel" er ikke meg.

Sprer bena før eksen sin? Vi var på tur til å finne tilbake, da jeg fikk vite at han allerede hadde dame, har jeg før all del ikke "spredd" bena..

Jeg BRUKER p-piller. Hvorfor skal jeg få refs ?

Skrevet

Åja, trudde det var deg der oppe! Hadde skammlig sagt, tatt abort.. Ville ikke fått barn med en sånn tufs som han. Herreguud.. Lykke til til deg!

Skrevet

Du får jo ikke refs, men lurer jo når din x er en drittsekk da.. Vil ligge med deg selvom han har ny dame og nå er han redd du er gravid så han er helt paraniod og krever sms svar asap...

God smak på menn du har da.. Kom deg vidre i livet og dropp han er mitt råd :)

Skrevet

Neida, refs er jo kanskje litt å ta i. Men er sånn at jeg sitter å skjelver pga han.. Først reagerer han helt på trynet, så sier jeg at han selv har ansvar å ta, men at jeg selv tar det herifra, siden jeg ikke orker mer negativitet og nedtrøkkelse.

God smak ja.. Han var helt fantastisk før det tok slutt, men nå er han helt på trynet.. Æsj.

Skrevet

HI, jeg hadde iallefall først;

1) Dumpa han.

2) Fortalt den nye dama hvilken drittsekk hun er sammen med.

3) Deretter skaffa meg en ryggrad og gådd videre uten han!! Lykke til med graviditet

Skrevet

Hvorfor ikke bare svare han på om du er gravid eller ikke....???

Skrevet

Vet jo ikke om jeg er det eller ikke, enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...