Gå til innhold

Er dere ferdige med kvalme og tretthet?


Gjest Lilu87

Anbefalte innlegg

Jeg er 10+0 i dag, har termin 30. mai. I dag har jeg for første gang på flere uker hatt en hel dag uten kvalme! Ikke er jeg stuptrøtt etter jobb heller, så nå begynner jeg å se litt lysere på hverdagene :)

 

Hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner å bli ferdig med trøttheten. Jeg er 12+1. Har egentlig ikke vært noe særlig kvalm. Men glad at trøttheten gir seg. Skal liksom ta vare på resten av familien og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

 

Jeg er ny her..

Jeg er 11+4.. men det er lenge siden jeg sluttet å være så trøtt å sliten, har heller ikke vært noe kvalm.. Er dette normalt?? Er førstegangsgravid og aner ikke hvordan det skal være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 29 mai:) og opplevde først kvalme for 2 uker siden. Trodde jeg skulle slippe unna... jeg er fremdeles noe kvalm og veldig trøtt. Slokner før kl 22 på kvelden hver kveld... kjedelig... Håper det blir bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er også førstegangsgravid, så sånn sett føler jeg meg ikke så klok jeg heller.. men tenker at hver graviditet er forskjellig og at det er vanskelig å si hva som er normalt og ikke. Vær glad for at du har sluppet unna kvalmen:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 13+5, og her henger både kvalme og tretthet seg godt fast. Det har blitt noe bedre, men gleder meg til jeg blir i toppform. Men med første var jeg så mye dårligere, så skal vel ikke klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtthet har ikke vært noe problem denne gangen. Kvalmen derimot har vært en større utfordring. Heldigvis begynner det å komme bedre tider, håper jeg... Har innimellom en dag som er så bra at jeg tenker nå er det jobben neste... Så kommer neste dag og en saftig nedtur med oppkast og null energi. Gleder meg til energien kommer tilbake og når jeg igjen klarer å nyte maten (som til tider er et ork).

 

Er tredje gang og var ikke i nærheten av dette med de to eldste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+1 (12+6 i følge tidlig ul) og er fortsatt kvalm, er sykemeldt ut uka. Kjenner også til trettheten fortsatt, bør ha en liten lur på ettermiddagen. Håper virkelig dette gir seg, vil jobbe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 uker på vei, og er veldig kvalm og trøtt. da jeg tok på minstegutten min barnehagetøfflene i dag var jeg sikker på jeg skulle spy. Har vert det i ca. 5 uker nå... klarer ikke å konsentrere meg på jobben pga. trøttheten. Var til doktoren i går og håpet jeg kunne få 2 dager fri i uken et par uker, slik at jeg bare trengte å dra på jobb annenhver dag, men det var en arrogant turnuslege som tydligvis visste mye bedre enn meg hvordan det er å være gravid. Jeg fikk 20% for jeg "trengte jo bare en time midt på dagen der jeg slappet av litt." så klarte jeg meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg er i dag 12+3, å er trøtt hver eneste dag etter jobb.. Heldig vis ikke vert noe kvalm men sikkelig lei av å ikke klare å gjøre stor når jeg kommer hjem fra jobb. Vi har 2 hunder med masse energi og en stue som vi holder på å pusse opp... jeg har fått termin 14 mai etter å ha vert på tidlig ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...