Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Om dere hadde møtt på en mann, og blitt forelsket. Men visste på forhånd at han var sykelig sjalu?
Gjest irismor Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Hadde tatt første til høyre og så rett frem og langt unna. Sjalusi er ikke lett å hanskes med.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Jepp, tatt laaaang omvei! Sjalusi er ikke å kimse av.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde styrt unna da ja. Spør deg selv da; hadde du klart å leve slik resten av livet? Da er det bedre å ta det nå og ikke om 5 år og ett barn f. eks
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Har vært i et sånt forhold.. Helt for jææævlig, var deprimert på slutten av forholdet! Glad jeg kom meg ut.. Fikk ikke lov å sminke meg ( for det var jo for andre menn jeg gjorde det), det ble liiv i leiren om jeg snakket med en mannlig kollega etter jobb, og jeg fikk for guds skyld ikke dra ut på fester ol uten han. Han kunne faktisk finne på å sende mld om hva jeg gjorde, hvordan det gikk osv når han visste jeg var på kino med venninner! Han måtte konstant ha kontroll. SYK FYR. Syns synd i hans nye dame. Såå ja, styr unna.. Love makes blind
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Hi her. Jeg har selv truffet en som var sykt sjalu før noen måneder siden, og det gikk så langt at han var på jobben min og spurte hvems som var med meg etter jeg var ferdig også videre.. Men nå har jeg funnet en annen, han er åpen om at han er sjalu, og ihvertfall om det blir avstandsforhold. Greit nok at man er _litt_ sjalu, men ikke i overkanten... Om det skal bli noe mellom oss skal jeg ihvertall møte han flere ganger, og sjekke litt ut mer hvordan han aksepterer, om han gjør, at jeg er ute med andre venner osv... Men aner ikke om jeg burde styre unna eller hva jeg egentlig burde.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Du har vært sammen med en mann som var sjalu og nå tenker du starte opp med en ny mann som også er sjalu. Ohlalla!! Jaja, du velger selv..... Jeg hadde styrt laaaaaaangt unna en slik fyr!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Vel, det er jo akkurat sjalusien som setter en stopper da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå