Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en vanlig Golf nå, og blir ikke til at vi kjøper ny før nr 2 er på vei om et par-tre år tenker jeg.

Når vi kommer så langt tenker jeg nok det blir en Peugot, de har så god kjørekomfort!

Skrevet

Vi har en Peugeot 5008 som vi er veldig fornøyd med.

Den er vel en høyere modell av 508 som er på 6. plass

Skrevet

bmw x1 veldig fornøyd men vi har ikke barn da

Skrevet

Vi har en Mitsubishi Outlander. Den er veldig god å kjøre og jeg får plass til hva som helst i den. Jeg tor ASXen som er nevnt i innlegget over også er en god bil. Jeg føler vi har fått mye bil for pengene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...