Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Har vært gift i 3 år, og kjærester/samboere i 8. Jeg har en jente på 12 år, og sammen har vi en gutt på 7. Har god økonomi. Jeg er utdannet vernepleier, og mannen min har ikke utdannelse, men fast jobb. Eier hus, og har to biler. Jeg har rent rulleblad. Men mannen min har en fortid med rusmidler. (To ganger har han blitt tatt for besitelse av amfetamin og piller) Han sluttet med dette for snart 10 år siden. Har så lyst til å hjelpe noen som trenger det, men er det noen vits å søke, mtp hans bakgrunn? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg er forresten 29 og mannen min er 34.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg kan ikke svare på det du spør om for det vet jeg ikke, men syns det er kjempefint med et slikt engasjement I like!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 klart det er vits i å søke!! Om dere blir godkjente vet jeg ikke, men jeg vil tro det å ha livserfaring ikke bare er negativt. Lykke til, håper dere blir godkjente! Hilsen ei med to fosterbrødre )
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 For en fantastisk ting du er i gang med å gjøre. Søk søk søk, i værste fall får du avslag, men da har du ihvertfall prøvd. Masse lykke til. Håper dere blir godkjent!!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 De krever utvidet vandelsattest, og der kommer alt frem. Trur du like greit kan ta en tlf til fosterhjemstjenesten i kommunen din å høre får du setter i gang med å fylle ut papirer.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Okei, takk for svar. Noen flere som vet noe om det? Håper virkelig vi blir godkjent, da jeg mener vi har mye å tilby et barn som trenger det.