Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Får tvillinger til våren hvis alt går etter planen, og har en treåring fra før. Trenger altså plass til tre barneseter noen år framover. Kommer bare på Ford S max i farten. Flere forslag fra noen som har tre barn? Er avhengig av å kjøpe brukt og ikke de dyreste alternativene
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Dette hørtes ut som meg for 2 år siden:) Vi hadde en Toyota Rav 4 da tvillingene kom, eldste var da 3.5. Trangt, men det gikk. Vi hadde TFK tvillingvogn, måtte ta av hjulene foran får å få de inn. Denne bilen var en 06 mod, de eldre utgavene er mindre. Nå kjører jeg en Merchedes st.vogn, mye bedre bagasjeplass. Er forsatt litt trangt med tre barneseter bak. Lykke til med tvillingene, storebror her i huset vil vi skal få tvillinger igjen, men jeg synes det holder nå)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Vi har Ford Mondeo 2009 modell. Den er stor og romslig. Får fint plass for tre barneseter bak i der. Har hatt i 2 og ser jo at det er plass til ett til. Bagasjerommet er også stort.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Verso modellene til Toyota er tilpasset barnefamilier. Skader ikke å ta en titt ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Vi har 3 barn som må bruke barnesete. Vi har en vw touran. Funker kjempe fint det Og før det hadde vi en opel zafira og en opel sintra. De funka også helt fint Å så har vi en galloper, det funker ikke så bra ;P Men vil jo tro at det vil gå i de fleste familie-biler.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Vi skal kjøpe en Volvo XC90 nå. Må ha plass til tre seter bak.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Ford S-max er jo den ultimate familiebil, da! Hvorfor i all verden lure mer på det?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Vi kjøpte Volvo v70, plass til et bakovervendt sete til treåring i midten og to babyseter, ett på hver side. Jeg ville helst hatt Ford s-Max, men mannen nektet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå