Gå til innhold

Pappagave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er rundt 3 mnd igjen til termin her i gården på vårt første barn.

Hverken han eller jeg har barn med tidligere kjærester.

Jeg har lyst til å gi samboeren min en "pappagave" den dagen ungen blir født (skal pakkes med i fødebagen og gis når ungen er ute og ting har roet seg). Han sier han ikke vil ha noen gave fordi jeg gir han den største gaven i han sitt liv, nemlig ett barn. Men uansett vil jeg gi han en gave for han er helt fantastisk på alle områder vi har vært borti allerede.

Har dere noen tips?

Evnt hva fikk du/hva hadde du blitt glad for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke helt "smykkemannen" heller.

Men takk for tips =)

HI

Skrevet

Det finnes mange fine pappabøker. Jeg tror gubben har en som heter noe sånt som "pappa kan alt", og der står det masse fint for mødrene også, faktisk...

Skrevet

Eneste boka han har fullført å lese i hele sitt liv var "Pappaboka" Av Lars-Ludvig Røed.

Lurte litt på den "Verdens beste pappa, hakkespettbok for småbarnsfedre" av Per Asbjørn Jr Risnes.

Men kom gjerne med flere tips =)

Skrevet

Min mann sier at den beste gaven har noen gang har fått er "Verdens beste pappa"-koppen.

Skrevet

Han har alt fått 2-3 kopper av meg (en av de er faktisk en pappa-kopp...:/ litt tidlig ute..?), så vet ikke hvor mye han hadde satt pris på en kopp til =)

Og han er ingen typsk "fotball-forgudende-mann" heller hvis noen lurte!

Men takk for svar =D

HI

Skrevet

Min mann pratet om at han gledet seg sånn til å leke med Lego med gutten vår, så jeg kjøpte en Lego-bil til ham:) I tillegg fikk han kaffetrakter (hadde gjemt den i et skap hjemme, og ba ham lete etter den den første kvelden etter fødselen da han var hjemme alene). Vi hadde nemlig ikke trakter før, da jeg ikke drikker kaffe, og haaaater lukten av kaffe...

Skrevet

Her snakket han også noe om LEGO, kanskje en liten idè det.

Kaffetrakter har vi, og han liker ikke kaffe.

Men takk for tipset =) Skal skrive det ned =)

HI

Skrevet

I tillegg til evt annet da;

En iskald øl som han kan nyte,enten i smug for jordmor eller utenfor sykehuset, rett etter fødselen... Evt en god,fin cognac hvis han liker det, som kan stå klar i skapet hjemme.

En venn av oss fikk kald øl, og den var vist den beste han hadde smakt... ever! ;) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...