Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Og jeg har ikke lappen. (enda) Hadde dere flyttet dit?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Hadde aldri flyttet dit i utgangspunktet. Alle kan ha behov for å ta buss innimellom, og 3 km alene er en strekning jeg ene og alene hadde tatt buss. Dessutten kommer det en dag da barna skal ut og farte...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Nei, da hadde jeg flyttet til mer sentralt sted og heller betaler litt mer i boutgifter...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Den dagen barna er store nok til å ta buss, så er det jo null problemer for dem å gå ene veien til bussholderplassen og muligens bli henta på bussholderplassen andre veien. Aktivitet og friskluft er bare sunt! Mulig det blir en ordning med en slags "skolebuss" som henter ungene også. Når de skal på skolen:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Sorry leste spørsmålet feil. Så forandrer svaret mitt til ;Nei, jeg hadde aldri flyttet dit. 13:42
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 Har ikke lappen selv, og bor 5 km unna nermeste bussholdeplass, så joda, det hadde jeg gjort borforøvrig 9 km unna "byen" (har bystatus, men jeg synes ikke det er stort nok til å være by) og kan fint gå til og fra om jeg må handle noe små ting eller lignende, har en podd på 9,5 mnd som ligger og koser seg i vogna når jeg går turen
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #13 Skrevet 31. oktober 2011 Ja! Og har gjort det Huset vi kjøpte ligger slik til at det er ca 3km til nærmeste bussholdeplass, uten gangvei (ligger langs en moderat trafikkert riksvei) + det går ingen busser her utenom 5-6 om morgenen og tilbake 16-17 på ettermiddagen. Jeg får ikke lov til å kjøre bil om dagen, pga sykdom, og kommer meg heller ingen steder. Det går for en periode Barna i området her får taxi til og fra skolen, så det er heller ikke noe problem. Kan jo hende det er en lignende løsning der du vurderer å flytte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå