Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 ikke at jeg bryr meg, men veldig sjelden en mann er innom forumet og da legger jeg merke til det... selv om jeg syns det er litt ekkelt at han "kun" svarer på sex-innleggene. er det han/du som har skrevet de også da eller?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 eller er det en gutt? Ser på skrivefeilene.....
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Er vel ikke så rart om han velger seg ut innlegg å svare på, kanskje det bare er de som er interessante for han? Personlig svarer jeg ikke på sexinnleggene i det hele tatt..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg er mann, men er nok ikke meg du sikter til siden mine 32 siste innlegg har jeg bare svart med et innlegg på en såkalt "sex-tråd"
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Hva har det å si? Her kan vi alle som har barn være. Har sett at han har svart på andre ting også. Husker ikke nicket. Svarer ikke på sex spørsmål her inne for hvem som helst kan legge dem ut og svare på dem. Det syns jeg er ekkelt. Greit med eget sex forum
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Nå begynte jeg også å lure...og så måtte jeg stille meg selv spørsmålet: Hvorfor lurer jeg på det? Og svaret på det er pinlig nok at jeg helst ser at det kun er kvinner her inne....huff....jeg er ikke mye likestilt når jeg syns at menn her inne er litt "kikkere" inn i "kvinners verden"...nei, jeg tror jeg må¨omstille hodet mitt litt. Er jo ikke helt riktig tankegang det her ihvertfall (ble jo spesielt lite glad for å lese at mannen kun leser sex inleggene )
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Menn her inne er nok mest her fordi det ikke eksisterer et lignende "aktivt" forum for menn 13:24
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Ja, det kan sikkert stemme Jeg skal ihvertfall skjerpe meg, og huske på at det faktisk er et åpent forum for alle som er gravide, har barn eller prøver å få barn, kjønn har jo ingenting med saken å gjøre hilsen 13.24
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 13:23 13:32 Jeg er her fordi sambo er gravid og jeg har funnet ut at jeg beveger meg inn i en jungel med spørsmål jeg ikke finner svar på, da jeg ikke har mange rundt meg med barn som jeg kan spørre. Å lese en repotasje i VG eller Dagbladet for den del gir meg ingenting, derfor er dette forumet helt fantastisk sånn sett. Hilsen 13:23 og 13:32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå