Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 For litt over en mnd siden ble jeg forlatt av min samboer gjennom 5 år, som jeg elsker over alt. Han har allerede flyttet ut av leiligheten, og vil ikke snakke med meg. Holdningen hans forbauser meg, for normalt sett betrakter jeg ham som en varm og omsorgsfull person. Vi har hatt våre problemer, spesielt mht, til økonomi, mine dine barn og det å snakke ut; begge er vi veldig temperamentsfulle og kan såre hverandre i en krangel. Til tross for alt det vonde, vet jeg at han er glad i meg, men slik det er nå, kan jeg ikke kontakte ham for å forsøke å snakke sammen. Hvordan skal jeg gå fram for å nå inn til ham? Jeg er dessverre temmelig utålmodig, og vil helst ha alle svar på bordet så snart som mulig, noe jeg innser er helt urealistisk. Men jeg strever sånn; har gått ned 5 kg i vekt denne siste uka, og har problemer med å være alene. Heldigvis har jeg noen venner og mine barn, men det er ikke nok!. Hva skal jeg gjøre? Finnes det noen gode framgangsmåter overhode? Jeg innser at jeg er håpløst fortapt og forelsket...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Så teit å flytte ut uten at du vet du noe, og ikke snakke med deg om det.. Send en sms om at du gjerne vil snakke, at han bare må kontakte deg om han vil snakke med deg, så er det opp til han om han vil gjøre det. Om han ikke gjør det, er det dessverre ikke noe du kan gjøre. Bare du kommer over den verste sorgen, vil du se at alt ordner seg for deg. Så blir du klar for drømmemannen
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Du sier dere har hatt problemer og sliter med å kommunisere og slikt. Høres ut som de problemene vi hadde, men der var det jeg som nektet å snakke. Gå i terapi, hvis du kan få han med. Send han en sms feks og spør om det kan være noe. Undersøk muligheter før du spør han, slik at du har noe konkret å foreslå. Kanskje han trenger tid, mennesker reagerer når de er i sorg eller er sinte. God kommunikasjon er veldig viktig i ett forhold, vi har fått det fantastisk nå, hadde ikke vi tatt grep den gangen tror jeg vi ikke hadde vært gift nå i dag.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Høres trist ut hi, men tror du må kontakte han på ett vis du skal komme noen vei slik det høres ut. Ring han eller send sms eller noe. Fortell hva du føler og ønsker.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Takk, men andre råd ? Er så fortvilet hi
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Er det noen gode råd i en slik situasjon? Vi vet jo ikke hva som har skjedd, hvorfor han flyttet uten å snakke med deg først. Er det noe du har gjort? Har han vært fraværende en stund? Har han møtt en annen`Om du søker svar må du nok kontakte han, men om du ikke vil ringe eller sende sms, så møt opp på døra og krev å få snakke med han da vel. Når dere har vært sammen en stund, kjenner du han sikkert nok til å klare å konfrontere han med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå