Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg og mannen legger oss litt tidlig sammen hver kveld og ser en episode av en serie. Begge liker Breaking Bad og Dexter, men har sett alle episodene nå. Trenger derfor tips til en ny serie vi kan følge med på, gjerne en som har vart noen sesonger, så slipper vi å vente en uke på neste episode.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Hvis dere gidder å se en helt annen sjanger vil jeg anbefale Modern Family (komedie), både jeg og sambo liker denne, selv om vi ikke alltid liker de samme TV seriene ellers. Arrested Development er også morsom, men kanskje litt særerer humor. Downton Abbey er veldig bra hvis man liker engelsk kostymedrama, men der er det korte sesonger, og de har nettopp startet sesong to (den fikk . Mad Men er jo en klassiker, ellers er engelske Silent Witness bra i krim sjangeren (litt CSI, men bedre), den finnes det mange sesonger av. Nye Den som dræber er en bra krimserie hvis dere liker skandinaviske serier, samme med Rejseholdet (begge danske).
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Walking dead har jeg allerede sett første sesong av, skal med sesong 2. Skal sjekke ut Sons of anarchy og king of thrones! Takk for tips
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Weeds, Walking dead, Greys, Private Practice, CSI, House...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 King og Thrones, Walking Dead, Downton Abbey (anbefales veldig)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 True Blood må man bare anbefale. Jeg liker Gossip Girl. Mye mote, pene mennesker, kvikke replikker og sære historier. Mad Men er bra!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Var veldig positiv til True blood da jeg begynte å se. Ble skuffa etter 5 minutter. Maken til dritt har jeg aldri vært borti.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 Mad Men In Treatment Californication
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 Kan tenke meg at du og din samboer er ganske mange år eldre enn meg. Jeg er 18 år gammel og liker å se på bl.a. gossip girl, one tree hill, hemmelige tenåringsliv (the secret life of the american teenager). Men gossip girl er favoritten:-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #13 Skrevet 31. oktober 2011 Nå må man gjerne se ett par episoder for å gjøre seg opp en mening da, holder ikke med fem minutter av en serie!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #14 Skrevet 31. oktober 2011 Enig med 13:51. Dessuten er ofte episode 2 bedre enn nr 1, så å påstå at serien er dritt etter å ha sett i 5 minutter blir litt fjernt.. spesielt når det er laget så mange sesonger som det er.. det betyr at mange liker den. Selv om du ikke liker vampyrer, kan ikke du bestemme at det er dritt serie.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #15 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg liker vampyrer, derfor var jeg opitmistisk. Men det var sex, sex, sex, ingen i serien var sexy eller fin, Sookie irriterer ræva av meg, vampyrene har huggtennene på feil sted så de ser mongo ut og.. ja. Jeg har ikke problemer med å bedømme om noe er interessant etter fem minutter - jeg vet hva jeg liker
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #16 Skrevet 31. oktober 2011 Greys Anatomi, Frustrerte Fruer, Privat Praksis (herlig serie).
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #17 Skrevet 31. oktober 2011 Skal sjekke ut noen av disse seriene. Ser selv frustrerte fruer, men jeg får nok ikke mannen med på å se bl.a. Gossip Girl, Private Practice og Greys Takker for mange tips!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #19 Skrevet 31. oktober 2011 Being human og Misfits er kjempebra serier. De har aldri gått på norsk tv men du får kjøpt dem på play.com. Eller ynglingsserien til mannen min: Fringe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #21 Skrevet 31. oktober 2011 Six feet under, breaking bad, walking dead, The Wire. Også må man ikke glemme Sopranos!!
litekreativtbrukernavn Skrevet 31. oktober 2011 #22 Skrevet 31. oktober 2011 The walking dead! Mad men! Game of thrones! Disse seriene begynner sessong 2 på nå (i USA), walking dead først og mad men til våren igjen. Vi var hektet på alle nå i fjor vinter og våres
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #23 Skrevet 31. oktober 2011 Game of thrones Rome The walking dead Sons of anarchy
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #24 Skrevet 31. oktober 2011 Game of Thrones Mad Men Band of Brothers Så skal vi til å se Californiacation og Modern Family (Hm er det det den heter tro?) nå til høsten :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #25 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg skjønner ikke at dere ikke har fått anbefalt Criminal Minds og Big Bang Theory. Criminal Minds må sees fra og med episode 1, den bygger ett persongalleri som mangler sidestykke innenfor generen. Men vær obs på at sesong 1 faktisk ikke er så bra som de følgende sesongene. En serie som virkelig vokser. Big Bang er kanskje litt særere i forhold til humor, men så mange med Aspergers og usedvanlig inteligens gir rom for mye morsomheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå