Gå til innhold

Silikon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen her har operert puppene, og likevel klart å amme? Jeg har fryktelig små pupper, og da mener jeg at jeg har ikke pupper.. Jeg har lyst til å legge inn silikon, men ønsker likevel å amme når jeg får barn.. Noen med erfaringer? Tar også imot anbefalinger på lege/klinikk i trondheim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har!Jeg kunne amme, men hadde litt lite melk. Vet ikke om det var pga stress eller pga silikonen (de kan jo være uheldige å kutte noen melkeganger).

Men jeg hadde lite melk med nr.1 også, så det er vanskelig å vite.

I utg.punktet kan du amme etter silikon, men ikke hviis du skal "løfte" brystene også. Men det skal du vel ikke, siden du sier de er små..

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har silikon og kan nok amme hvis jeg vil, for jeg har råmelk i brystene og det har jeg hatt i mange uker allerede. Men jeg velger av diverse årsaker å ikke amme denne gangen selv om jeg ammet førstemann. (Tok silikon for 1,5 år siden.) De fleste med silikon kan amme. Ihvertfall hvis du legger inn silikon under brystfolden og ikke gjennom snitt rundt brystvorta. Men det er jo aldri noen garanti for at en klarer å amme uansett om en har silikon eller ikke.

Skrevet

Tusen takk for svar=) Har lest en del om det, og ser at de fleste ammer likevel og det går bra:) Så da blir det vel operasjon på meg også etterhvert!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...