*Nøtta* Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Kan jeg gi feks eggerøre til jenta mi på 1 år?? Har hørt mange si at man skal være forsiktig med å gi egg til småbarn,men hvor lenge er de "småbarn" i den forbindelsen,mon tro? Evt om noen har en link til en side hvor jeg kan lese om dette? Takkåtakk!
togutter-08og10 Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 i boken mat til spebarn som du får gratis på helsestasjonen står det mange gode tips. Jeg har gitt egg til begge mine gutter fra de har vært en ni måneder, og det har gått helt fint.
jordbærsjokolade Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg ga egg til min jente på 11 mnd og det gikk ikke så veldig bra for å si det sånn..havnet i ambulanse i full fart til sykehuset.
togutter-08og10 Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Uff så leit med jenta di. Håper det gikk bra med henne da. Men det var vel en allergisk reaksjon som kanskje hadde hendt om hun hadde fått egg ved en senere anledning også eller?
Maitrollet Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 http://barebarnemat.blogspot.com/2011/05/egg.html
togutter-08og10 Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 I boken jeg refererte til (fra helsedirektoratet) er egg nevnt som forslag til pålegg fra ni måneders alder.
jordbærsjokolade Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 hei:) Det gikk veldig bra, hun fikk antihistaminer og kviknet til igjen. men det var grusomt skummelt. Joda, hun hadde nok uansett fått en reaksjon uavhengig av alder.
www.gladerebarn.blogg.no Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har blogget om egg her. http://gladerebarn.blogg.no/1316681607_eggeplomme_til_baby.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå