Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Liker jentenavn som Michelle, Savannah, Izabella, Celine osv. Guttenavn er vanskeligere syns jeg, Derfor er jeg gla jeg har en jente <3
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Dette er jo bare tull, men la oss si du er litt enkel i hodet og rundt 20 år da?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 21år, alenemor, vet så vidt hvem faren er. Veldig glad i kjendiser, elsker jenteblader. Kjøper fortsatt Topp. Lærling som barne og ungdomsarbeider.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Du har hairextentions, ser Unge mødre og streber etter å ha et sånt hjem du ser i interiørblader. Du liker bling og sminke og kler opp jenta di etter alle motens regler.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Spørsmålet ditt, det at du spør om dette forteller meg at du er en ung mamma som er usikker på deg selv og trenger andres synspunkter på deg om valg du har tatt. Good luck! Du er glad du har fått jente nummer 3 siden det er VANSKELIG å finne guttenavn... simpel og merkelig ting å være så himla glad for. Men hallo, så lenge du er glad, så er alle rundt dg glad. hurra for deg!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Rundt 20 - 25. Enig med 10:52. Og er kanskje frisør?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Jente nr 3 var det vel ikke 10:54. Var vel et forsøk på et hjerte heller?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Du er veldig påvirket av amerikansk kultur, elsker tulletradisjoner som babyshowers, har allerede innredet et sukkersøtt barnerom og gleder deg til å kle opp barnet i prinsessekjoler. Barnet kommer til å ha hull i ørene før hun begynner på skolen.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 blir sjokkert jeg.. så slemme dere er mot henne! kan ikke være så mye mer voksne selv høres det ut som. mange andre innlegg her på forum som heller ikke er så "viktige" og hvilke navn velger de som ikke er "enkle" i hodet da? om jeg tør spørre?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Synes ikke navnene er så ille jeg. Min jente på 2 kler selv på seg drakten til Sabeltann, ikke mye prinsesse der i gården nei. Jeg er 40, så ingen ung mor heller.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 Hvilke svar ser du for deg at hun ønsker seg med dette innlegget da, 11:32? Om hun ikke ønsket karakteristikker og gjetninger om hvordan hun er hadde hun neppe laget dette innlegget. Og nei, det er ikke snakk om at navnevalget sier noe om hvordan man er, men at vi lager oss fordommer basert på de underligste parametere, deriblant navnevalg. Det er artig å se hvilke fordommer som eksisterer rundt oss som foreldre med de og de navnene. Tror ikke noen ville finne på å ta karakteristikkene personlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå