♥sebastian3003♥ Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg er 11 dager unna termin, og sist gang startet fødselen ved vannavgang.. Har hatt jevnlige tak fremme og bak helt nederst.. Ryggen kjennes ut som sist fødsel... Men er 5,5 år siden sist..
Snart 2 gull Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Hei Forrige gang startet det med rier for meg.. Det gikk egentlig helt fint, vet jo ikke hvordan det er å starte med vannavgang Er også 5,5 år siden sist jeg fødte, så helt hvordan det var kan man jo ikke huske.. Men det gikk veldig fort fra det startet til smerten ble større.. Når de tok vannet var det en befrielse.. Hele tiden følte jeg at jeg måtte skikkelig på do, men det kom jo aldri noe.. Hadde jo da pressetrang, men det er jo ikke så lett når ikke vannet har gått. Men når det først var tatt var det bare å sette igang Lykke til med fødselen, har fortsatt 9 uker igjen jeg
RusleTrollet Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Startet som regelmessige murringer, som ganske kjapt eskalerte i hyppighet og styrke. Løp på do den første halvtimen og tømte rubbel og bit;) Hele greia tok 4 timer og vi aner ikke når vannet gikk.
♥sebastian3003♥ Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2011 Når vanney gikk var det veldig greit for da visste jeg at fødselen var i gang.. Men sånn som nå har jeg hatt tak i hele dag.. Hyppigere tidligere i dag, men kommer noen tak inni mellom.. Så det har på en måte dabbet av... Men kjenner uten tvil at smerten i ryggen er samme som ved sist fødsel, bare de var litt sterkere da selvfølgelig..
HeltPerfekt<3 Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Forrige gang jeg fødte begynte det med rier, men de var ikke sånn som jeg hadde fått beskjed om, så jeg var rimelig forvirret i noen timer.. Jeg fikk beskjed om at riene kom til å begynne med ca 20 min. mellomrom, og så ville de komme hyppigere og hyppigere, og når det bare var 5 min. i mellom de skulle jeg opp på føden. Vel, jeg trodde at jeg bare hadde kynnere (kjenner bare at magen blir hard, har aldri kjent noe smerte under disse) men de ga seg ikke. Jeg begynte å ta tiden på de, og allerede fra begynnelsen var det alt fra 3-8 minutt i mellom de, altså ikke regelmessige i det hele tatt! De begynte etterhvert å gi litt ubehag, så jeg gikk opp på føden etter ca 5 timer og fant ut av at det faktisk var rier jeg hadde.. Men snuppa ville ikke ut med det første, det gikk 22 timer fra jeg først begynte å kjenne noe, til hun var ute Men, det som er poenget mitt, er at du må være klar over at det ikke alltid er som det står i bøkene, du kjenner din kropp best Hvis du er veldig usikker så er det jo bare å ringe opp til føden Det kan i hvertfall ikke skade!
1prinsesse + 1 spire:) Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Forrige gang startet med rier som var nesten likt som AlexHajlta over her skriver. Startet tidlig morgen med 5min mellomrom, litt smertefulle og holdt på slik med faste mellomrom på 5 min utover dagen og de ble kraftigere for hver gang.. Dro ikke inn før i 5 tiden på ettermiddagen og var i fødsel. alt tok 18 timer fra start til slutt. Vannet gikk ikke før 10 cm åpning . Denne gangen kommer jeg til og dra inn tidligere enn forrige gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå