Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Når en man har bodd med i ca 6 måneder aldri vil ha sex mer? Uansett om man bruker sexy undertøy, forfører, flørter,"tafser", lokker med boblebad og andre ting. Så foretrekker mannen å se på TV eller data, og sier at vi tar det senere... og selv aldri tar initiativ lenger? Mannen her jobber nattevakter den ene uka, og 8-16 den andre uka. Likevel de ukene han har "normert" arbeidstid, foretrekker han TV og data fremfor å ha sex med meg. De ukene han har nattevakt skjønner jeg at han er sliten, litt døgnvill og trøtt. Men han tar ALDRI initiativ lenger! Det hjelper ikke med noe som helst, og jeg anser meg selv verken stygg, feit, masete (avviser han meg, så prøver jeg ikke flere ganger den kvelden) eller urenslig. Dusjer hver dag, og vasker meg ekstra om kvelden før jeg hinter til hanky panky. Samtidig som han har sluttet å variere så mye de gangene vi faktisk har sex, ser ut som han helst vil bli fort ferdig. Noen som vet hva det kan være? Elsker mannen og vil helst ikke skape konflikt ved å klage over at han aldri har lyst. Men å gråte seg i søvn flere ganger i uka fordi man føler seg uattraktiv og dårlig i senga, er heller ingen god løsning. Å ha sex en gang hver 10. dag er etter min mening lite når man egentlig enda skal være nyforelsket.Kanskje han egentlig ikke er så seksuell av seg, kanskje han har mistet følelser for meg. Noen som har opplevd det slik? Hva kan det være og bør jeg i det hele tatt ta det opp med ham?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har ikke opplevd noe sånt, men jeg prøver meg likevel. Det kan være mye rart som gjør at menn og kvinner mister lysten, det trenger ikke være at de ikke finner partneren sin attraktiv mer. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt det opp med han og fortalt hva jeg føler. Ikke vær bebreidende på noen måte, men fortell hva det får deg til å føle hver gang han avviser deg eller dere har sex på den samme måten og spør forsiktig om hvorfor han tror det er slik? Sammen kan dere nok finne ut av dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå