Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Vi har et par måneder nå prøvd oss på nr 2 har ikke skjedd noe enda, sambo jobber mye borte! så vi må bare peise på den tia han er hjemme! i dag er d ei uka sia han kom hjem, før to dager siden hadde jeg litt murringer i magen. gikk på do da blødde jeg litt og hadde en del gjennomsiktig slim i blodet! så lurer på hva dette er da?? noen erfarne damer som vet? har lest litt om eggløsning slim, men trodde ik man blødde litt samtidig som man hadde d! har ik blødd noe mere.. og leste noe om eggløsnings blødninger, men d har aldri skjedd før.. så tenkte kanskje festnings blødninger. men hvor fort skjer det egentlig etter befruktning! orker ikke og diskutere dette med mannen, vil ikke at han skal tru at æ e helt vild her! hehe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Første spm er jo da om du har eggløsning i disse dager? Og hatt sex innen en dag før du oppdaget blodet? I såfall kan det være at dere har råkt på et lettsprekt blodkar under akten, så det er kommet med noe blod i eggløsningsslimet. Om du tror eggløsningen er over for nå, så kan dette være festeblødning. Men hvorfor stusse over slikt? Prøv å kos deg med mannen, ikke stress over hver minste detalj ved kroppen. Ta det fra ei som har lært, jeg små stresset når vi prøvde på nr 1, mensen uteble i 3 uker, jeg hadde "alle" symptomer på graviditet, men var ikke gravid, det var rett og slett bare jeg selv som tullet til syklusen min, pga alt stresset! Så hadde vi en månde hvor vi ikke kunne fokusere på å bli gravid, så vi bare "slengte inn" en kosestund rundt eggløsningen, og tengte ikke mer på muligheten for at det skulle skje noe ved det. 2 månder etterpå først, så tok jeg en g-test, da mensen uteble, hadde ingen symptomer eller noe, bare tanterød som uteble. Og joda, var gravid, nesten 3 mnd på vei! Vi hadde da vært prøvere i nesten et år med stress fra min sin side, hvor jeg analyserte hele kroppen etter eggløsning, på jakt etter tegn på svangerskap. Med nr 2 ble vi bare enige om at vi var klar for et barn til, og lot det bli med det, 2 mnd etter den avgjørelsen satt jeg med positiv test
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Hi her.. prøver og ikke stresse, men er litt vanskelig når man er litt ivrig! vi hadde sex kvelden før dette skjedde, var vel rundt på ettermiddagen jeg merket blodet! vi tok ut spiralen i august, så går liksom bare og venter! var kobber spiral! har en liten en på 8 måna så har tenkt at d kan være amminga som har holdt eggløsninga tilbake.. for her om dagen var første gangen æ hadde hatt eggløsnings slim siden jeg fikk han..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Hei HI, vil bare fortelle min opplevelse ved lignende Tok selv ut kobberspiral når ungen vår var 10 mnd, vi skulle egentlig vente med nr 2, men så ombestemte vi oss, så ut med den Gikk 3 mnd uten tegn til eggløsning eller mensen. Hadde noe slim med mindre blod "spott/flekker" og trodde dette var eggløsningen, hadde hatt sex dagen før også, så tengte at det bare var at vi hadde vært litt for ivrige og skadet et blodkar eller noe. 3 mnd etterpå kom det graviditets symptomer, og jeg tok en test (hadde enda ikke hatt eggløsning eller mensen). Joda, jeg var gravid, men hvor langt på vei?! Dro på ultralyd via legen for å finne termin dato å forholde oss til, og fikk litt av et sjokk kan man si, var da 11+3 uker på vei Krysser fingrer for at du opplever det samme nå. Har ei venninne med lignende historie i forhold til kobberspiral uttaking, bare at det var dems første barn
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 hi her.. gratulere har hatt mensen etter at æ tok den ut, to ganger! e litt tunkt og gå og vente og vente på at noe skal skje! e veldig utålmodig av mæ når æ vil at ting skal skje! hehe.. men syns bare denne blødningen va litt rar, siden va har hatt vildere/hardere sex enn d og har aldri blød før. var bare litt ferskt blod, e vel et par uke til æ skal ha mens igjen. men d va noen som sa at festnings blødningene ikke kom før to uker etter befruktning, vet ikke om d etemmmmer eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå