Gå til innhold

Jeg må vel ha et problem??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klikker så kjapt.. Er det prat om et bilde jeg skal sende, men så er det to som er ganske like, så vil jeg helst ha vedkommende som skal få bilde, skal få velge hvilket. Sier vedkommende at jeg bare skal sende et, så spørr jeg gjerne før å være sikker på om det er greit nok.. Så kommer vedkommende med en provoserende tone og jeg blir så sur... Jeg må ha hjelp før å bestemme meg, er det noe svikt?? Jeg må være sikker før jeg gjøre noe. Jeg må være trygg.. Skriver jeg noe, og jeg føler det blir feil - så skriver jeg det ikke...

 

Også da jeg blir sur pga en slik liten filleting, biter jeg automatisk sammen tennene og kjenner jeg har lyst å gråte.. og ødelegge et eller annet, eller rett og slett få personen som provoserte til å legge seg flat og be om unnskyldning. Gjør hun/han det, så vrenger jeg på at det ikke er hennes/hans feil, men min.

 

Er det mulig!!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...