Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hører den blir kortet ned til 2 år snart. Jeg har alltid vært hjemme med barna, og synes kontantstøtta har vært et fint bidrag til en bedre familieøkonomi.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Nei, har aldri gjort og kommer ikke til å gjøre det heller.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Omvi ikke får barnehageplass så kommer jeg til å benytte meg av den i noen mnd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Ja det gjør jeg. Er hjemme med barna.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Ja, elsker å gå hjemme. Har en som blir 3 år etter jul. Han skal være hjemme helt til da. Og fra august av så har jeg nok en gang rett på kontant støtte, syns det er synd at jeg kun får den i et år og ikke to som nå
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Ja har brukt den før og skal bruke den nå også. Synes den er et flott bidrag for de som velger å være hjemme en liten stund mens barna er små. Denne tiden får man aldri igjen. Man kan jobbe resten av livet, blir noen år likevel det. Men det passer ikke for alle.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Benyttet kontantsøtte fra mai til august fordi barnet ikke fikk barnehageplass.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Ja det gjør jeg:) Har fått innvilget frem til han er 3 år (er 16 mnd nå) og har ei lita tulle på noen uker som jeg kommer til å få frem til hun er 2. Så blir hjemme så lenge jeg kan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå