Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Sluttet forrige lørdag, da jeg fikk positiv test:-) Tenkte myyye på røyk de første dagene, men utrolig nok blir jeg forbauset når jeg nå tenker på at jeg sjelden tenker på den lenger! Flere i samme båt? Hvordan går det med dere?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Ja, jeg har slutta:) Røyka ca 5 røyk etter svaaak positiv test (så for meg kjemisk graviditet), men klarte ikke trekke ned, kroppen stritta litt i mot. Litt seinere var testen soleklar positivog røyken ble kuttet tvert. Det er snart 4 uker siden og det går helt greit. Hender jeg får lyst på røyk, men det er ikke noe alternativ. Tenker mindre og mindre på det, så kunne vel ikke gått bedre:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 sluttet 28 januar, men ikke pga graviditet....ville ikke røyke mere...så det er over 9 mnd siden gitt....
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg skal begynne slik at ungen blir vant med at folk røyke (er ikke gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå