Gå til innhold

Ville du fulgt hodet eller hjertet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Når de er fullstendig uenig? Ja, dette handler om mitt forhold til en mann. Uavhengig av min situasjon, hva ville DU gjort?? Har du kanskje noen erfaringer du vil dele?

Hvis noen skulle lure så er ikke vold, dop, kriminalitet, barn eller kjæreste grunnen til at hodet sier nei.Det er en flott fyr, men som sagt hodet sier nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avhenger veldig av situasjonen, rett og slett. Helt umulig å gi et svar basert på så generell informasjon.

Skrevet

Hvorfor sier hodet nei?

Generelt synes jeg man bør tenke med begge deler, da hjertet til tider føler litt for mange ting;)

Hjertet MÅ være der, men hodet kan prøve å fortelle deg noe lurt:p

Skrevet

Hva er årsaken til at hodet sier nei? Du må dele litt mer med hva du mener.

Jeg hadde garantert valgt hjertet. Følelsene er det viktigste spør du meg. Jeg holdt på å miste mannen i mitt liv da tankene tok overhånd.

Lykke til med valget ditt :)

Gjest irismor
Skrevet

Hvis hodet sier nei, så er det en grunn til det. Stol på hodet ditt og si nei.

Lykke til videre.

Skrevet

Kommer an på situasjonen og på hvor "stabilt" hjertet ditt er;)

Men i utgangspunktet sier jeg følg hjertet ditt, for størst av alt er kjærligheten!

Skrevet

Hodet mitt, det er mye mer til å stole på en et litt ustabilt hjerte som noen ganger lever sitt eget liv. Skulle jeg fulgt hjertet mitt til enhver tid tror jeg livet mitt hadde vært veldig komplisert. For 10 år siden ville jeg kanskje svart hjertet, men nå er jeg voksen (over 30) og er litt mer fornuftig enn hva jeg var i 20 årene. ;)

Skrevet

Hvis hodet mitt sa nei pga noe som hadde vært negativt for barna mine,ville jeg fulgt hodet....

Hadde det kun vært meg det negative hadde hatt konsekvenser for kunne jeg muligens fulgt hjertet,litt avhengig av hva det gjelder.

Skrevet

Nå er ikke grunnen til at hodet sier nei uvesentlig heller, men helt generelt ville jeg fulgt hodet. For meg bør begge deler være litt i overensstemmelse, men hjertet kan finne på så mangt underveis, og om følelsene forandrer seg kan tingene som sitter i hodet utvikle seg til å bli enda viktigere enn de er i dag... og da er spørsmålet om det er greit eller ikke?!

Skrevet

Hodet og hjertet følger hverandre, men jeg velger å følge hjertet. Av og til må man gi noe en sjanse også. Føler at så lenge følelsene er der så gir jeg det en sjanse.

Lykke til med ditt valg hi

Skrevet

Hodet, om det hadde noe fornuftig å si som faktisk også alle mine venner prøvde å si meg men som det hersens hjertet ville bortforklare.

Skrevet

Hodet!!!! Hjertet er svikefullt. Og kortsiktig.

Skrevet

Jeg var oppi en veldig vanskelig situasjon (hadde ikke barn på den tiden, da måtte jeg tenkt annerledes), hodet mitt sa nei, nei, nei, hjertet mitt sa ja, ja, ja, og jeg fulgte hjertet og er mer lykkelig enn noen sinne.

Om man bare føler nok, og det føles rett, blir det nok som oftest bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...