Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hun har knipi og pressa noe voldsomt den siste uka, men har nesten ikke fått noenting ut. Tok en ts maltekstrakt i flaska istad og da fikk ho ut MASSE! Var over body og alt. Nå kniper hun igjen. Er bare innimellom nå da. Skal ringe legen i morgen Stakar
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Hvor gammel er a? Her fungerte sviskemos og sviskesaft veldig godt når småen var baby.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Ho er bare 12 dager så skjønner ikke hvorfor hun har blitt forstoppa for hun får kun morsmelk
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Hvis du ammer, slutt med ALT av melk og melkeprodukter. Får hun morsmelkerstatning finn en som ikke er basert på kumelk.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg spiser ikke noe melkeprodukter i det hele tatt mer
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Dattra mi var veldig plaget med har og vond mage samt kolikk. Mange barn er laktoseintolerante. Laktosen går igjennom morsmelka
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg vet snart ikke hva mer jeg kan spise. På brødet spiser jeg kun skinke og agurk. til middag går det i mat som ikke er laga med melk, men er vanskelig å variere middagen hvis det ikke kan være melk i det. Vet ikke hva jeg kan spise : /
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Huff, stakkar lille.... Virker som du ha prøvd mye forskjellig... og fått gode tips her. Jeg ville tatt turen til lege i morgen
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg synes så synd på henne at jeg nesten gråter. Er helt grusomt å se ho presser til ho blir rød. Har søkt opp kosthold totalt uten melk på nettet nå og skal kjøpe laktosefri melk i morgen. Håper det hjelper da. Titta i kjøleskapet og det ene pålegget jeg har spist idag som jeg trodde var melkefritt hadde melkesukker i seg :'(
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Hvilken morsmelkerstatning er ikke basert på melk? Finner bare NAN på apotekets sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå