Gå til innhold

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder sitte å vente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å venter på svar fra en tulling jeg liker. og føler jeg bruker så mye energi på å vente på svar.. blir gaaal.....

Snart 1døgn siden jeg skrev noe til han, og han har vært på facebook flere ganger. Ingen svar!!!!

Burde jeg skjerpe meg å vente litt? eller rett og slett bare drite i hele fyren og... jaaa!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg og drit i fyren, Han er ikke interessert!

Skrevet

Hva med å ta det som det kommer. Enten svarer han eller ikke, og i mellomtiden gjør du noe annet og bryr deg minst mulig...

Skrevet

Mulig han ikke er interessert.. Men det er ikke det han har fortalt tidligere. Og jeg skjønner ikke hva jeg skrev som gjør at han ikke svarer,- han var jo skikkelig med i samtalen og har flørta utrulig...

men da er det bare å lukke siden og heller drite i han? Du trur ikke han vil komme til å svare i løpet av kvelden? USJ. jeg hater dette. Ikke lett å gi slipp på en man liker heller, nei, mannfolk...

Skrevet

Men hvor lenge skal jeg vente, å se om han svarer eller ikke??

Gidder jo ikke sitte å vente i evigheter om han ikke har tenkt å skrive mer...

men og skrive mer, om det har vært stille noen dager, er fyfy?

Skrevet

Gjør noe annet, om han svarer er det tidsnok å oppdage det i morgen.

Skrevet

Klarer liksom ikke rive meg fra det, siden jeg prøver å svare han ganske kjapt før å få mer svar fra han.. akkurat fordi han svarer så tregt, og iblant driter i å svare!...

Hvorfor kan ikke bare mannfolk si ifra om de ikke gidder ha kontakt mer, slik at den andre ikke sitter å venter....

Skrevet

Om du svarer med en gang når han bruker et døgn virker du bare desperat. La dataen hvile seg til i morgen...

Skrevet

Jeg vet :( Men vil jo ha mest mulig kontakt med han...

usj..

Skrevet

Jaa.. Men hva hadde dere gjort da? Hadde dere sendt en melding til i morgen f.eks, og sagt det bare er å si ifra om han ikke gidder mer, eller noe?

og hvor lenge hadde dere sitti å venta??

Skrevet

Sånn kunne jeg også holde på i evigheter før. Var forelsket i en idiot som hadde meg i sin hule hånd. Drit i han. Mannfolk er sånn ;)

Skrevet

Hehe, sendte en melding til jeg,, og fikk beklagelse, men trur ikke på det han skrev.

Skrevet

Er litt i samme situasjon, jeg, men jeg har seriøst driti i hele greia. Tenker at hvis han vil ha tak i meg, så vet han hvor. Og jeg har tenkt å sjekke FB når det passer meg.

Lever ikke for å vente på useriøse mannfolk!

Skrevet

Om han hadde vært interessert. så hadde du visst det - jeg lover!!

Jeg datet mye før jeg traff drømmemannen, og det er VELDIG vanlig at menn ikke orker å si fra til jenter de ikke er keene på. De tar bare mindre og mindre kontakt, slik at jenta skal "ragequitte" - dvs blir såret og sint, få et følelsesmessig utbrudd og si "nå gidder jeg ikke mer!!!!!!"

Og da vinner mannen, fordi jenta blir den "slemme" og overfølsomme, selv om det er gutten som ikke ville mer, men ikke selv gadd å si fra. Og så er standarden videre at jenta angrer såå fort, og trygler og ber om å få komme tilbake... Og gutten vil jo gjerne ha jenta gående på gress, er jo hyggelig å bli tilbed, og å ha muligheten for uforpliktende sext...

SÅ utrolig vanlig!!!

Skrevet

Har dere møtt hverandre da? Har dere noe på gang utenom facebook liksom?

Skrevet

Vi har møtt hverandre engang. Sa ifra at han skulle si ifra om det ble før mye, og om han ikke ville ha mer kontakt..

Men han hadde bare glemt å svare, og latt pcen stå på...

Hmmm...

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Kjære HI han er ikke interissert i deg. Hadde han vært det hadde han ikke "glemt" å svare.

Lev livet ditt som før du og drit i han, om han mot formodning begynner å vise interesse er jo det knall, men lurt å glemme han tror jeg.. Been there done that. Menn liker jo så godt å jakte og de syntes ikke det er spesielt spennende om du alltid svarer kjapt. Han liker jo å lure litt på hvorfor du faktisk ikke svarer og hva du gjør..

Om en fyr er keen så vet man det. Om han så hadde vært alene og mobilløs på Nordpolen hadde han fått tak i deg om han virkelig ville..

Så til neste gang vær hard to get. Og les gjerne boken Why men love bitches

;)

Kos deg

Skrevet

Er litt vondt å måtte "glemme" samtalene vi hadde da :P

Men om han nå svarer, skal jeg bare la det gå timer før jeg i det heletatt svarer da?

Om det skjer igjen,, får jeg bare bite meg i leppa og blåse i han...uansett hvor mye det plager meg. Var meningen at jeg skulle til han om en uke, men det ser mørkt ut, da.

Takk :-p

Skrevet

Har ikke fått et eneste svar igjen nå!!! Skjønner ikke hvorfor han ikke vil prate... Er så provoserende da jeg ikke har gjort noe, og han ikke forklarer hvorfor, eller i det heletatt sier ifra!...

Hvordan skal jeg klare å holde meg unna "send melding"-knappen.. eller å tenke på han?!?!

Skrevet

Hvorfor klarer du ikke glemme ham? Hva har samtalene gått ut på? Kan jo være han ikke har lagt like mye i det som deg..? Mas funker som regel aldri da. men jeg kan forstå deg.

Skrevet

Samtalene har gått ut på alt mulig, fra hvordan vi har opplevd barndommen til sex....

Usj, gir opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...