Gå til innhold

Hva hadde dere gjort om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

deres samboer hadde blitt borte, slik som en inne her forteller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt redd, hadde jo tenkt på alt mulig som kunne ha skjedd. Bilulykke, andre ulykker, selvmord. osv...

Så hadde jeg blitt eitrende forbanna når han dukket opp igjen uskadd.. Han burde hatt såpass respekt at han sa ifra hvor han var etter en viss tid. Er ikke noe gøy å sitte i uvissheten å være bekymret.

Skrevet

Hadde vekslet mellom redsel for hva som kan ha skjedd med han og fantasier om hvordan jeg skulle banket livskiten ut av han hvis han dukket opp uskadd.

Litt sånn som moren som sendte barna til sjøen for å gå på skøyter; "Bare så dere veit det, går dere gjennom isen og drukner skal dere få juling når dere kommer hjem".

Skrevet

Jeg hadde en gang en samboer som hadde for vane og stikke av i flere uker, jeg og hans familie satt livredde flere ganger. Vi lette og ringte, men pga han ga liv fra seg i form av at han logget seg inn på facebook og div så vi at han var i live og kunne ikke da ringe til politiet.

Klarte ikke mere etter 3 gangen. Jeg var skikkelig dum som ikke klarte mere enn 1 gang. Men det er så fort gjort og tenke; nå, denne gangen skal vi klare det. Yeh right!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...