Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 svarer på innlegg og kaller andre "umodne" i oppførsel og tankegang. Finnes der virkelig folk der ute som er så "voksne" at dere oppfører dere rasjonelt og modent i enhver situasjon? Dere må da i såfall være dørge kjedelige!!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Ser hva du sikter til. Men vill du helt ærlig kalle en mor som sier hun vill slå samboeren sin for moden !?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Du kan ikke ha vært her inne lenge om du ikke ser at veldig mange er utrolig umodne. Ja jeg oppfører meg stort sett modent og rasjonellt. Veldig mulig jeg er kjedelig, men både jeg og resten av familien har det bra og er enige, så da går det nok greit. Selvfølgelig er det ikke alltid man klarer å holde hodet kaldt, men slik som enkelte holder på her inne blir bare tull.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Hun kan være moden i andre situasjoner fordi om ja! Hvorfor må alle være så jævla moden hele tiden da? . Jeg ville også slå samboeren min. Nå er han exen min og jeg vil fremdeles slå han! Jeg er en god mor for barna mine fordi om!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Helt enig. Visse holdninger legger man bare fra seg ved ungdomskolen. Ta dette "slå inlegget" som ett eksempel da, så hadde jeg hatt så sinsyk dårlig samvittighet jeg av at jeg kunne sitte her inne å skrive noe slik. Å i det hele tatt tenke at man vill gjøre samboeren sin noe så vondt er ille. OG UMODENT
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Stemmer at jeg ble inspirert av den tråden ja. Der skriver HI at hun selvfølgelig mener det på samme måte som å "dunke hodet i veggen". Som sagt ble jeg inspirert av dette, men det dukker ofte opp i svarene fra dere "modne" og fornuftige.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Og jeg synes det er morsomt når noen retter den moralske pekefingren mot noen som kaller andre umodne, men i samme innlegg presterer å si at rasjonelle og modne voksne må være dørge kjedelige.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Er generellt enig, men av og til dukker det opp innlegg som får en til å undre om heisen kanskje ikke går helt opp hos enkelte. For noen dager siden var det et innlegg her der HI lurte på om samboeren hadde et forhold til søsteren, som BTW var eksen til samboeren. Det var likevel ikke krise siden hun hadde en flørt på gang med kompisen til samboeren. Jeg unnlot å kommentere, men ser ikke bort fra at jeg kunne brukt ordet umoden i en kommentar til henne.. Sånne eksempler kunne jeg laget mange av, egentlig. Men jeg lar stort sett være å svare på slikt, da jeg mistenker at fornuft er noe som går dem hus forbi uansett. Da er det like greit å overse dem...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tenker ofte på å banke opp samboeren min når han gjør dumme ting, men jeg ville aldri være voldelig mot han. Det er langt mellom tanke og handling!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Hehe, den leste jeg og, men svarte ikke. Det første som slo meg var at det var tulleinnlegg, eller snakk om ei jente på 16 år.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Eller umodent, om du vil bruke andre ord 22:16?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg vil ikke kalle en 16-åring umoden. Kaller du en 5-åring for barnslig?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 Mente mer at når du får inntrykk av at HI er 16 år er det fordi oppførselen er umoden. Hun over...
Gjest sug lut Skrevet 30. oktober 2011 #17 Skrevet 30. oktober 2011 Hva med de som ikke klarer å lage en overskrift som funker? Langt mer irriterende, faktisk. De umodne er legio, det er bare å regne med.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #18 Skrevet 30. oktober 2011 Denne overskriften funket jo Mange som svarer. Inkludert du Sug lut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå