Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg skal Har gleda meg i flere uker! Så hele sesong èn i januar, så gleder meg til å se det igjen. Lasta to episoder av sesong 2, venter utålmodig på ep 3 )
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 ha ikke sett det jeg , men har ha den til innspilling på hadisken på hd-mottakeren blir spennende tenke jeg ^^
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Tør ikke! Livredd bare av tanken.. hehe
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 *hater zombier* men mååååååååååååå bare seeeee
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Hater sånne skumle greier og nå sitter jeg og ser på dette helt alene. Blir sikkert en fredfull natt...
Papegøyeblomst Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Hmm - hadde høye forventninger til denne serien,men etter å ha sett første episoden nå, er jeg ganske skuffa - syns det var treige greier, veldig forutsigbart, og har sett alt hundre ganger før i hver eneste zombiefilm.. Dere som har sett fere episoder - får vi vite hva som er årsaken il dette zombie-utbruddet, hvorfor det har skjedd? Selvfølgelig overlevde kona og sønnen til hovedpersonen.. Og hovedpersonen selv, er den eneste som overlevde på sykehuset - ingen har liksom sjekket igjennom alle rom,ingen zombier har vært innom for å spise ham, ingen har heller prøvd å redde ham ut? ...og ingen andre pasienter har vært i koma? Yeah right...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Har ikke sett sesong nr. 1, så jeg lurer også på hvordan det har skjedd osv. Er fortsatt ikke helt overbevist, men sitter og ser på det nå.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Den delen er litt logisk... Hvorfor drasse på en koma pasient? han lager ingen lyd så dermed tiltrekker han seg ikke noen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg venter i spenning på s02e03 nå :-))) Jeg så hele sesong 1 i forrige uke. Det er dødelig spennende nå, og sesong 2 er jo så utrolig mye bedre enn sesong 1, i hvert fall hittil. Det er veldig tydelig at de har fått mer penger å leke seg med nå ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Tenkte jeg skulle gi dette en sjanse, men dette syns jeg bare var teit. Jaja, da vet jeg hvertfall det.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 La du ikke merke til at sengen var dyttet foran døren da han gikk ut av rommet? Siden han ikke laget lyd og noen hadde dyttet en seng som havnet foran døra, så kom det heller ingen inn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå