Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er en smule forbanna i dag, og ikke minst så angrer jeg bittert også, for dette pleier jo ikke å skje meg. Men alt gikk rett og slett i glemmeboken for meg på lørdagen (Igår) (ja det var dumt av meg). Jeg og sønnen min skulle i 1 års dag til jenta av venninnen min. Jeg kikket i postkassen sånn kjapt bare. Der var det ett par regninger, pakke fra go-boken og dysleksi papirene mine i en stor konvolutt. Så det var som sagt bare en rask igjennom gang, også måtte jeg bare skynde meg ned til byen. Etter vi var i selskapet dro jeg til en venninne, å da var jo allerede alt glemt. Inntil i kveld, jeg holdt på å rydde rommet til han lille, også kom jeg på posten. For de bøkene som var i den pakken kunne jeg jo tenkt meg å lese til han. Å neida, det kunne jeg glemme. For der var det ingen post, samboer hadde heller ikke sett posten fordi det var han som var først ut for å kikke. Kjenner sinnet mitt begynner å å koke her, greit det var på natten det var lørdag. De var kanskje skikkelig dritas de som gjorde det, ellers så har det tatt helt feil av datoen til halloween og reglene for det. For vi kan ikke ha gjort noe for å fortjene dette, ikke nektet noen gotteri eller noe! Jeg forstår ikke hvorfor folk kan være så frekke, om de overhode ikke tenker på hvilken problemer de kan lage for de de stjeler posten fra? Ja det er vell like enkelt å si om butikktyveri og sykkler. Sorry for å legge dette her, blir bare så utrolig frustrert over sånt. Tenk å stjele bøker fra ett lite "barn". Hva kan jeg gjøre med dette? Og hva kan jeg si til bok-klubben istedet for å måtte punge ut beløpet for noe som har blitt stjålet fra MIN postkasse??? Hjelp:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå