Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fælt på hvordan vi skal gjøre det med sovevogn i bhg.

Vi har en ABC Cobra Design som vi tenkte å bruke, men ser at den kan bli litt trang som sovevogn i bhg.

>Har en Emmaljunga CC som vi kjøpte i vår, men har ikke lyst å få den stua sammen med alle de andre vognene og ripa opp osv...

KJøpe "ny" brukt eller bruke cobraen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde brukt Emmaljunga som sovevogn. En barnevogn er til for å brukes. Slik tenker jeg.

Skrevet

Om det bekymrer deg så mye, og du virkelig har økonomi til å kjøpe ny vogn, ja så kjøp. Men for å svare på spørsmålet ditt, jeg ville IKKE kjøpt ny vogn. Ville brukt den jeg hadde siden jeg sannsynligvis ville kjøpt den slik at den skal brukes. ABC-cobra design er vel en trehjuling? Ville gått for emmaljunga vogna siden den har fire hjul og er en tung og stødig vogn.

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hvorfor har dere kjøpt så dyr og flott vogn at dere ikke kan bruke den? Hva er så forferdelig farlig om vokna får en liten ripe, da? Er ikke barnevogn en bruksting?

Skrevet

21:18 igjen - jeg glemte en ting:

Hadde det vært meg, så hadde jeg gått for den beste og mest solide vogna i barnehagen.

Skrevet

Hadde brukt emmaljunga cross contryen i bhg :-)

Skrevet

Ja det er en trehjuling.. MEn surt å få den nye emmaljunga vognen full i riper og styr da når den skal brukes til nestemann også..

Skrevet

Vi kjøpte en brukt Simo-vogn på Finn som vi har hatt som sovevogn for to barn. Skal bruke den igjen til minsten som akkurat er født. Vogna er stor og romslig, og har fungert helt utmerket som sovevogn!

Den kostet forøvrig 400,-, og vi kjøpte den da eldste begynte i barnehagen for 6 år siden.

Lenge leve finn.no ;) hehe

Skrevet

Full av riper og styr?? Jeg har hatt to barn i barnehagen og ingen ødelagt vogn. Tenker du overdriver litt her.....

Skrevet

Ja er på jakt etter en vogn på finn, men jammen ikke lett.. Det er stive priser.. For en syv år gammel teutonia skal de ha 1500kr for... Det er jo mye... men men..

Skrevet

Vi har gjort akkurat det samme som annie 22:08, kjøpt en brukt Simo på finn for 400 kr :-) Har brukt den som sovevogn i bhg til begge gutta. Den fine Emmaljungavogna mi setter jeg ikke igjen i bhg nei!

Skrevet

Jeg gikk inn på denne tråden i god tro om at her fantes et problem/dilemma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...