Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Har kjent en liten bevegelig kul bak øret på mini. Kan dette bare være en hoven lymfeknute eller bør jeg sjekke det? Skal lymfeknuter evt være hovne når hun ellers er frisk?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Ja, sannsynligvis er det en lymfeknute. De kan være hovne selv om hun er frisk ellers. Men jeg ville sjekket det ut hos en lege for sikkerhetsskyld om den ikke forsvinner i løpet av noen dager.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Dette skal visst være veldig vanlig. Jeg oppdaget det selv på min sønn da han var 6 uker. Da han var 8 uker var han med meg på en legetime og da nevnte jeg det for legen. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake om den fremdeles var der når han var 4 mnd og det var den. Vi ble henvist til ultralyd og innen vi var der, så var den forsvunnet.. Vi følte oss som to ganske hysteriske foreldre på den ultralydtimen, men jeg syns det er bra å sjekke opp slike ting. Nå er sønnen vår snart 1,5 år og hver gang han blir litt småsyk, så er det denne ene kulen som hovner mest opp. Men så lenge den forsvinner igjen, så er det ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå