Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Når har dere tenkt til å begynne med julebaksten? Og hva skal dere bake?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Skal lage kransekakestenger, fruktkake, aniskringler og julebrød. Kanskje noen småkaker til. Fruktkaken bør bakes snart, for å få tid til å modnes skikkelig. Resten må vente til siste uka før jul, gjærbaksten lillejulaften eller julemorgenen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 1 uke før jul. pepperkaker, peppekakhus. kokosmakroner, sjokoladekake, masipankake, , muffins, vi har en bursdag i jula og, så må bake ekstra til det.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Den begynner jeg aldri med. Jeg hater å bake småkaker, får det ikke til og blir bare ubehagelig å være i hus med. Eller - pepperkaker kan det vel hende vi må igjennom, men det bli også alt. Kaaaanskje det blir en vanlig rund kake. Julebaksten lar jeg andre ta seg av. De som både kan og vil, og så betaler jeg for produktene. Så gjør jeg ting jeg er god på. Grei arbeidsfordeling, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå