Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Har noen her handlet seg en canada goose-jakke fra varmvinter.net? Er de ekte?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Er du sikker? F...!!!! Jeg har bestilt en jakke nå, dumme meg. Det står at jeg kan returnere den, hadde du tatt sjansen? HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Er helt sikker. Du kan sjekke selv her: http://www.canada-goose.com/where-to-buy/
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Skjønner absolutt ikke vitsen med å bruke mange herrens tusen kroner på en sånn jakke... Harry, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Virker en ting for godt til å være sant, er det for godt til å være sant. Koster Canada Goose-jakka under 2000,- er det det sikreste tegne på at de er like fake som puppene til puppe-Jordan.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Hva er galt med å kjøpe fake om den kvaliteten er god..?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Med tanke på lidelsene dyrene som blir slaktet, for å lage en sånn jakke har... Så er det vel egentelig best med en FAKE???
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 21:02; fake jakker blir laget med schæferhaler som pels rundt hetta, og disse hundene lever i knøttsmå bur, kun avlet opp for pelsens del. Selve jakkene inneholder en masse ting fra andre dyr, blant annet beinrester og kvernet nebb fra kyllinger, for å fylle dem ut. Det er ingenting fake over de uekte jakkene, de er helt ekte,- ekte hunder.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 æææsj!!!!! stakkars dyr!!!! Hvor har du dette fra? Kan du oppgi en kilde? Men det er jo ekte dyr i ekte jakker også da, så hva er forskjellen?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Dessverre garantert fake..De ekte koster rett og slett ikke under 6500,- her i Norge de fake jakkene er "verre" enn de ekte. Kjøpte min på Bloomingdales i NY i fjor for ca 3000,- den gjorde vinteren i fjor levbar...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Ja den dokumentaren gikk for ca ett halvt år siden.De bruker schæfer hår til å lage pels rundt hetta.Dette kommer fra kina og disse dritt landa nedover.For å fylle jakka så bruker de litt forskjellig .beinrester av kylling og litt ymse hva de putter oppi.drit ekkelt.Uff en forferdelig industri.Skal du ha canda goose jakke så kjøp i hverfall ekte.jeg vet bloggeren kristine mossing selger fake canada goose jakker til 2000 kr stykke.Hun får eksen til å kjøpe med seg når han er i kina.og dette selger hun for å tjene penger.skulle vært anmeldt.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 De ekte jakkene er laget av revepels, hvorfor er det sååå mye verre med schæfer?? det er dyr begge deler...
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 Forskjellen er visstnok at de ekte jakkene lages med pels fra coyoteulver, som avlives i stor stil, da det er altfor mange av dem, og de truer med å innta byer Canada. Googler du canada goose så finner du masse info, og det finnes groteske videosnutter av hvordan blant annet kinesere slakter disse stakkars hundene. Det skal visstnok også lukte ganske ille av de fake jakkene.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 Gikk dokumentar på tv 2 .fake jakker er en milliard industri,og de som lider er selvfølgelig våre beste venner.dyrene
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #17 Skrevet 30. oktober 2011 Men hadde dere turt å sende jakka i retur? Får jeg igjen pengene? HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #18 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg ville aldri hatt en sånn jakke.æsj ikke når jeg så hva de fylte jakka med.og hvordan dyrene led.grusom industri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå