Gå til innhold

Spøkelsestråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det Halloween, og den store spøkelsesdagen!:) Jeg elsker alt som har med spøkelser og åndeverdenen å gjøre, så dette er blant de beste dagene i året! Hver gang jeg leser andres erfaringer med det overnaturlige, så fryder jeg meg stooort :) Elsker det mystiske, litt skremmende delen av livet så fryktelig få vet noe om! :-D

Håper alle her inne orker å skrive om sine opplevelser med "den andre siden" uansett hvor skremmende opplevelsen var/er slik at jeg (og kanskje flere?) kan lese :)

Jeg har desverre ingen opplevelser selv foruten at jeg fikk besøk av min døde bestefar en gang. Fikk en overveldende følelse av glede og kjærlighet, samtidig som at jeg tenkte på alle minnene jeg har om han. Jeg hadde ingen grunn til å tenke på han der og da, så det hele var veldig rart.. :)

Håper noen orker å skrive om sine opplevelser! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har opplevd mye rart....

Jeg viste at jeg hadde mistet min elskede bestemor 6 timer,før jeg fikk tlf om dødsfallet.

Jeg har opplevd at håndtaket på badedøren går opp og ned,og shampoflaska trykkes godtinn,så såpa renner ut....uten at noen rører.(det har skjedd flere ganger,mens jeg er alene på badet)

Jeg har stått i dusjen,og opplevd at hele dusjveggen har stått å rista

jeg har kjent lukten,og følt nærvær av min bestemor flere ganger

Jeg jobbet på ett hotell en gang,hvor jeg ikke fikk sove om natten,følte det var noen som ville meg vondt om jeg sovnet,kunne høre musikk midt på natten(var hotell midt i ødemarka,og det var ingen gjester der,og der jeg bodde,var det bare jeg som lå å sov.)

lys ble skrudd av og på,gardiner ble dradd for,tlf plutselig ringe,men var ikke svar.så konturene av ett menneske på rom jeg viste var stengt.

Da jeg slutta å jobbe på hotellet,leste jeg om hotellet i ett ukeblad,og de ansatte turte ikke være alene i den fløyen jeg bodde alene,forde de mente det spøkte der,det v

iste seg att en mann hadde tatt livet sitt i rommet ved siden av der jeg sov,og han hadde mye aktivitet i rommet der jeg sov + 2 rom til.

Skrevet

Mens jeg brettet klær, sto jeg å pratet til mannen min, som sto bak meg, trodde jeg. Det var bare en mørk skygge. Fy faen jeg ble redd da jeg oppdaget det.

Ellers hatet jeg kjøkkenet vårt, fra den dagen jeg flyttet inn i huset. Jeg løp inn og ut, og følte at jeg ble overvåket hele tiden. Det er et stort vindu der, så jeg trodde det var derfor. Men så kom det et medium hit, gikk rett til kjøkkenet, og fortalte meg at en uflidd mann sto der. Han var meget fortvilet, så det var ikke rart at jeg løp ut hele tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...