Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg oppdaget det når jeg leita etter noe hos han .Den lå gjemt.jeg er veldig sjokkert.Som vibrerer og masserer ballene.Da har du den lange greia opp i analen og en sånn liten vibrerende kule som vibrerer på ballene.Tror dere han er homo?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Han har vel oppdaget at det å stimulere prostata er en finfin ting. Hurra for ham!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Nei. Ikke mer enn du er om du liker å bli slikket.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Homofili har vel ingenting med en dildo å gjøre. Fint at han tør å tilfredstille seg der bak hvis han liker det. Men for alt du vet så bruker han den på sine sengvenninner.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Grunnen til at jeg lurer på om han er homo er.Han hadde aldri noe intresse av å prøve sexs leketøy.Han er 44 år og den eneste dama han har vært sammen med er meg.Han hadde to one night stand når han var 25 år.men aldri vært sammen med noen dame.Er ikke dette rart.Og i tillegg hadde han veldig liten sexs lyst.Ville som regel lese bok før han la seg.og alltid for trøtt til sexs.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 haha, sexs Men om han har en sånn sak, så hva da?? Flott for han! Man trenger ikke være homo av den grunn..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 da hadde jeg blitt dritglad! elsker analsex!! gi og få, gjerne samtidig som vaginal. gjerne to av gangen.. jammi.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Du vil bare tilfredsstille din egen nysgjerrighet om et emne som rett og slett ikke er din business i det hele tatt. La ham få ha sitt privatliv i fred, han er jo også din eks for svingende! Du kan lure så mye du vil og spekulere så mye du vil. Men hans preferanser for sex har du ingenting med.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Hva har det med at EKSEN til HI har en analdildo å gjøre da ?.. Blitt glad, hvordan da ?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Han er eksen din. Du har ingenting med det å gjøre. Forøvrig betyr ikke det at han er homo, kun at han er bevist på hvor hans erotiske soner er. Du vet heller ikke hvor mye han bruker den, så at han ikke hadde mye sexlyst da dere var sammen, betyr ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå