Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Du får de på sykehuset og drar hjem. Men det kommer jo også litt an på hvor langt du er på vei. De tar uansett en ultralyd for å fastsette det. Du får ikke bare de pillene på en resept fra fastlegen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Skal til legen i morgen. Får jeg tablettene på resept ? Har ikke lyst på sykehus...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Er bare 4 uker siden vi "bomma". Må jeg ta ultralyd o.s.v.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Du må til sykehuset. Legen gir ikke ut slike tabletter. Du må til samtale og ul på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Tar det lang tid før ein får time på sykehus ? HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Du trenger ikke gå gjennom fastlegen din (det måtte hvertfall ikke jeg) Du kan ringe rundt å fohøre deg på forskjellige sykehus og sammenligne ventetid.(fritt sykehusvalg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå