Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 er det normalt at et nyfødt barn gråter? Min gråter vel ca 3-4 timer i døgnet...er dette mye eller lite? Nå har har han ikke grått i dag...så nå er jeg bekymra for at noe er galt...han sover bare når han ikke suger pupp...grein litt når bleien ble skifta, that's it! Alt man skal bekymre seg over som førstegangs mamma...noen her som kan svare meg?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 At han ikke gråter er bra! :-) Noen barn gråter veldig lite, klynker nærmest bare når det er noe, mens andre vræler mange timer hvert døgn.. Alt er normalt:-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Det er helt normalt. Syns jeg husker at om de gråter mer enn 5 timer i døgnet er det mye, og kanskje kolikk.. min gråt 10-12 timer i døgnet i 3 uker. etter noen behandlinger hos kiropraktor, ble det rolig på nettene:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Det er vanlig de gråter mye, men er det gikk 3 timer i strekk, kan det være klikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå