Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg trenger noen nye varme vintersko.. trenger ikke være veldig feminine.bare de er varme. Jeg har høy rist og brede føtter, så smale modeller passer ikke meg..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har Sorel sine beige fra i fjor..Ganske dyre, men Oh,så verdt pengene!!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har deilige Timberland vintersko som jeg kjøpte i fjor. Jeg har høy vrist og veldig brede føtter. http://heppo.no/damesko/boots/mountholly-tall-duck-boot-107315-0099
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg kjøpte Sorel sko for ca. 7 år siden. Kjøpte barnesko så sparte endel. De skoene er like gode hver vinter. Plass til stor fot inni. Men de er tunge. Men de er god.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Har noen brune UGG (ikke de flate(stygge) vanlige) men en type vanntette, med gummisåle og saueskinnsfor, kjempedeilige!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Ja vrist er det jo det heter... hehe,, jeg kalte det visst rist.. Men men.. De Timberlandskoene var fine Selges de på f.eks eurosko, eller skal jeg prøve å bestille? Hvordan er de i størrelsen? Jeg er vel ca str 39 til vanlig tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har bittesmå, kjempebrede føtter og fryser lett. Jeg har to par vintersko som jeg ikke klarer meg uten. Et par høye, sorte nesnalobber. De kosta rundt en tusenlapp. De er fantastiske i kulde. Til våtere dager har jeg ett par sorel (ikke så fine), men de funker =)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Flere? Gjerne med link og hvor de er kjøpt HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå