Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Samboer og jeg har en tedens til å krangle om de samme tingene,og det er mye fordi vi går i de samme sporene om og om igjen:/ Det handler som sagt om de samme tingene fordi vi rett og slett ser på verden på forskjellige måter. Så,er det noen som har noen generelle tips til hvordan man løser gamle og egentlig idiotiske konflikter?
☆☆☆ Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Går det ikke an å være enig om å være uenig på enkelte punkter? Så lenge krangelen ikke fører framover er det like godt å la være etter min mening...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Enkelte ting må man liksom bli enig om,som å få barn eller ikke,økonomi...
☆☆☆ Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Ja, men om man er uenig om så grunnleggende ting og ikke kommer til enighet etter gjentatte diskusjoner på samme tema er det vel på tide å vurdere på nytt om dette er noen vits i.. Jeg tror man må være enige i grunnleggende ting for å være sammen i utgangspunktet, og at alle krangler om annet blir uvesentligheter i det store bildet.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Vær saklig og konstruktiv. Spør seg selv hvordan kan vi best løse denne situasjonen sammen? Når man har den samme krangelen på nytt og på nytt så er det på tide å legge bort argumenter og tenkemåter som ikke har fungert og finne noe som kan fungere for begge. Møt hverandre på halvveien og think outside the box!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå