Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Han har alltid vært ekstremt kresen og småspist, men nå får vi nesten ikke i han mat i det hele tatt Hva gjør man med det egentlig? Han er 125 og veier 19 kilo og er ganske tynn og beinete, har ingenting å gå på. Han var hos legen på fredag og blodprøver osv ser fine ut....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Sikkert bare en fase. Følg opp det du får beskjed om av lege, og lag minst mulig oppstyr om det ellers. Mange barn oppdager at de kan bruke mat som maktmiddel overfor foreldrene, og det er ofte i en slik fase de gjør oppdagelsen. MAO: ta opp bekymringene dine med helsevesenet etterhvert som de oppstår, men ikke la barnet få vite at du bekymrer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå