Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Noen som har erfaring med å bruke citybagen som bærebag, i f.eks blokk? Blir den veldig tung og uhåndtelig med baby oppi? Ville det vært bedre å gå for en kombibag?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg syns ikke den er så lett å bære. Jeg er liten, vi bor i 3 etg i blokk. Men skal sies at jeg er så lite sterk at jeg syns det er tungt å bære bilstolen med baby også.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg kjenner ikke til citybag, men vil si at det er veldig stor forskjell på ulike bager når det gjelder bæring. Vi hadde både bagen til brio kombi og teutonia sin bag, og jeg slet noe forferdelig med å bære brio-bagen, mens teutonia-bagen var veldig god og enkel å bære (mykbag). Jeg måtte opp to etasjer i blokk med mitt barn, og med briobagen, så valgte jeg å ta barnet ut, mens med teutoniabagen bar jeg bagen med barnet i, også etter at barnet var blitt ganske stort.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Takk for svar, blir evt. opp til 3 etg det her og, så kanskje en mykbag av noe slag er det vi bør gå for da.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Vi bodde i 4 etasje uten heis, og jeg syntes det gikk helt fint å bære baby opp alle trappene i city bagen=) Hadde mykbag også, men den ble aldri brukt...City bagen var så mye større og lunere, og dessuten lett å bære med seg siden den veier så lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå