Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg våkner som regel mellom 8.30-9.00,når mini står opp...Irriterer meg at jeg nesten alltid våkner før mannen min,og føler ikke at det er noen vits i å vekke han når jeg allerede er våken,for jeg klarer ikke sovne igjen uansett Men i dag sov jeg leeeenge,faktisk til klokken halv tolv(halv ett om man ikke hadde stil klokken)...det var deilig,og tydeligvis noe jeg trengte
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Vi har barn som normalt våkner i 6.30-7-tiden (av og til sover de til kl 7.30-8), og minste er enda liten nok til at en av oss må stå opp med henne. Så vi står opp tidlig med henne, og de andre barna, en dag hver. Den andre sover "lenge", dvs til ca kl 8.30-9. Vi hadde barnevakt hele sist helg, men ingen av oss sov lenger enn til kl 8.30 likevel, hehe... Vi er ikke vant til å sove lenge lenger, men regner med det kommer om et års tid år vesla er stor nok til å stå opp med brødrene sine.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Har barnefri i helgen og tenkte at jeg skulle sove lenge. Men våknet kl 8 i dag. Er det lengste jeg fikk sove, for er så vant til å våkne tidlig.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Hvorfor irritere deg over det når du allerede får sove lenge til vanlig? Ikke vanlig at småbarnsforeldre får sove til 8.30-9.00
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Her er alle våkne en gang mellom halv syv og halv åtte, den ene står opp med ungene mens den andre kan ta det litt kuli. Ingen som sovner igjen, men deilig å kunne ligge en halvtime å dra seg, være alene på badet, bruke den tiden man ønsker i dusjen osv mens den andre tar seg av barna...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Har en sønn som våkner rundt 8-tiden i helgene. Han er gammel nok til å klare seg om morgen, så da ligger jeg alltid en time ekstra.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 En dag står jeg opp ca kl 7. Den andre dagen står jeg opp 9-10. Vi tar en dag hver i helgene. Godt å kunne sove skikkelig ut en dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå