Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Kjæresten min var i dag på facebooken min og snokte. han fant ut at jeg hadde snakket med eksen min der inne. Han vet jeg snakker med ham på sms en gang i blant. La meg få nevne at eksen min og jeg har vært gode venner siden vi gjorde det slutt for TO LANGE år siden(det var et forhold som varte i bare 6 mnd....) Jeg slo opp, og hadde jeg villet ha ham tilbake hadde jeg tatt ham tilbake. Det har han forstått helt til i dag. Plutselig klikket han. Ba meg velge mellom ham og eksen min. Jeg måtte enten aldri snakke med eksen min igjen, noensinne, eller så kom ikke han til å snakke til meg mer. Jeg sa at jeg ikke kom til å ta tilbake eksen min om han(kjæresten min) ville gå, men at jeg likevel ikke kom til å velge mellom en jeg anser mer som en god venn enn som en ekskjæreste og kjæresten min. Av prinsipper. Da klikket det for ham. han sa det var slutt og gikk. La meg få nevne at han får snakke med sine ekser så ofte han vil. Han var på fest med en av dem i går, som "arresterte ham" (halloween fest, hun var politi. jeg likte det ikke. men valgte å ikke klikke) og fikk nylig se film med en annen eks som slo opp med ham for knapt ett år siden (de var sammen i 2 år), uten at jeg skapte problemer. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre her. Jeg synes ikke det er riktig at jeg skal måtte kutte ut eksen min, som har blitt en god venn(INGEN følelser utover vennskap), fordi kjæresten min ikke klarer å styre sjalusien sin. Føler at han vil reglene skal gjelde for meg, men ikke for ham. HATER dette... Jeg vil heller ikke at det skal bli slutt, for han er faren til mitt kommende barn, som jeg er veldig, veldig glad i, men det går ikke an å snakke fornuftig med ham.. Hormonene mine gjør ikke at jeg takler dette særlig bra heller. Faen.. Hva skal jeg gjøre? Jeg er en jente av mange holdninger, og har aldri syntes det er riktig av folk å be andre "velge".. så det er vanskelig for meg å bare "gi etter". spesielt når han selv har snakket mye med sine ekser uten noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå