Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Virker virkelig disse tannkremene? noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Ja de virker egentlig veldig godt. Mitt problem er at jeg får veldig ising av dem. Har prøvd mange forskjellige og jeg får ising og munnsår av alle. Jeg kjøpte derfor noe på Nivea for å gjøre tennene hvitere.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Tannkremer av den typen du får kjøpt her i Norge, virker ikke. Det er fordi de ikke inneholder hydrogenperoksid bl.a, som må til for å bleke. (Nivåene som er lov til å kjøpe "over disk" i Norge er for lave til å bleke) Men et produkt som heter "Crest" fungerer. Pleier å kjøpe strips og tannkrem når jeg er i USA eller utlandet generelt... Har sett at man får kjøpt det på nettet også, e-bay eller tilogmed Finn.no http://www.3dwhite.com/ Bare husk å skylle godt med fluor etterpå (tannemaljen trenger å bygge seg litt opp), ikke sitrus eller farget mat (som f.eks ketshup,svart kaffe) i ca en uke etter bleking. Da holder fargen seg bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå