Gå til innhold

Hva mener dere om navnet Angelina Sefania ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det er ikke slik det er. Men ettersom alle er så negative så får jeg jo bare høre om det kansje er noen som liker det. HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det forsåvidt. Ville likevel ikke valgt det i og med at jeg ikke er fra Italia.

Skrevet

Rett og slett forferdelig! Jeg kunne like gjerne døpt dokka mi det da jeg var liten.

Hoy

Skrevet

Ville ikke valgt det selv (vi liker korte og konsise navn), men synes ikke du skal bry det så mye om hva andre mener. Du må like navnet selv, - og så må du jo tenke litt på hvordan barnet vil bli mottatt med et slikt navn da... Jeg har bodd i utlandet lenge, og mitt norske navn var litt uvanlig, og synes det var ganske slitsomt å måtte gjenta eller rette opp folk som sa navnet mitt feil, - ser at dette er noe som kan skje her :S

Skrevet

Noe av det verste jeg har hørt.

Skrevet

Holy moly! Noe av det støggeste jeg noen gang har hørt!

Skrevet

STYGT er det vell ikke ? Bare veldig VELDIG merkelig

Skrevet

Jeg syns navnet i seg selv er et flott (italiensk) navn. Pga den italienske formen på navnet, syns jeg kansje det er litt rart å skulle gi sitt helnorske barn det navnet...

Skrevet

Har dere et etternavn som står i stil til dette litt pompøse Italienskklingende navnet? Angelina Sefania Nilsen eller Angelina Sefania Rustadjordet er det ikke akkurat sus over, eller enda verre Angelina Sefania Rustadjordet Nilsen...

Skrevet

Skjønner ikke at noen gidder å legge ut navnet sitt her på BIM. De må jo skjønne at de ikke får positiv feedbakc. Her er jo alle og enhver kun opptatt av seg selv. Synes du navnet er fint, og passer for ditt barn. Go for it! Det er din mening som teller, ikke alle andre. Jeg personlig hadde ikke valgt det, men det betyr jo ikke at det er stygt. Smaken er som baken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...