Gå til innhold

Halloween 3dager til ende... :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Her i nabolaget (har bare bodd i denne gaten 9mnd) er det mange barnefamilier, og det er tydeligvis greit at ungene går "knask eller knep" hele helgen... I går, i dag og i morgen :/

 

Det begynner å bli nok nå,eller?!

 

Først og fremst er det utrolig få som vet hva de faktisk lar barna sine feire, og det er jo en egen diskusjon, men få nå iallefall med dere hvilken dag det skal "feires"/tigges på da...

 

Men for all del, barna får et smil og får velge ifra en godteskål...det er ikke deres feil :) Men til de største har jeg sagt litt overrasket -"men det er jo ikke før på mandag?! Men tror at jeg har noe godteri liggende..."

Flaksen skal ha det til at jeg handlet inn i går for å slippe imorgen, men nå er det snart tomt gitt. ;)

 

DING DONG -"knask eller knep" !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager?? Shit! DA hadde jeg blitt irritert! Halloween er morsomt og kjekt, men man trenger ikke ta helt av heller.

Her i byen går ungene i morgen. En dag er nok for alle;)

Skrevet

 

Ja...det skal litt til, men kjenner at jeg blir litt småirritert ;)

 

kom en flokk med 5åringer istad...skulle ønske at det var med en voksen, så jeg kunne spurt hvorfor de gikk i dag også. Litt av prinsipp ;)

 

Skrevet

Ungene syns sikkert det er kjempe stas. Tivoli er også stas, men man trenger ikke dra 3 dager på rad. At ikke foreldrene begrenser ungene litt. Mener de at det er verd å hive vann på mølla til de som allerede hater Halloween? Aiai! Korttenkte folk.

 

17:16

Skrevet

 

Enig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...